Στον αέρα 3.000 υπάλληλοι - Ποιο εργοστάσιο γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας ψάχνει αγοραστή;

audi ergazomenoi

Η αγωνία κορυφώνεται για την τύχη του βελγικού εργοστασίου της Audi, καθώς η αναζήτηση αγοραστή αποδεικνύεται πιο δύσκολη από ό,τι αναμενόταν, θέτοντας σε κίνδυνο χιλιάδες θέσεις εργασίας.

Το εργοστάσιο όπου κατασκευάζεται το Audi Q8 e-tron στο Vorst του Βελγίου, κοντά στις Βρυξέλλες, βρίσκεται σε αναζήτηση νέου ιδιοκτήτη, με την αγωνία να κορυφώνεται για τους 2.910 εργαζόμενους. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η είδηση του κλεισίματος είχε ανακοινωθεί πριν την τρέχουσα κρίση του Ομίλου Volkswagen, αφού η απότομη πτώση της ζήτησης για το premium μοντέλο σε συνδυασμό με τις μακροχρόνιες διαρθρωτικές προκλήσεις, όπως η δυσκολία αλλαγής της διάταξής του λόγω της εγγύτητας με την πόλη και το υψηλό κόστος logistics, δεν άφηναν άλλα στρατηγικά και χρονικά περιθώρια.

Ταυτόχρονα είχε προκαλέσει μείωση των λειτουργικών κερδών κατά 20% το πρώτο τρίμηνο σε όλον τον όμιλο, επειδή έμεινε κλειστό δύο εβδομάδες τον Φεβρουάριο λόγω έλλειψης εξαρτημάτων. Ωστόσο, η εύρεση αγοραστή αποδεικνύεται δύσκολη υπόθεση.

Παρά το αρχικό ενδιαφέρον, οι προσφορές που έχουν κατατεθεί μέχρι στιγμής δεν ικανοποιούν την Audi, καθώς καμία δεν διασφαλίζει την απασχόληση και των 3.000 υπαλλήλων. Σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters, 26 αγοραστές έχουν χτυπήσει την πόρτα της εταιρείας, αλλά κανείς δεν φαίνεται διατεθειμένος να αναλάβει το σύνολο του προσωπικού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αβεβαιότητα οδήγησε την εταιρεία στην έναρξη δεύτερου γύρου κοινωνικών συνομιλιών με τους εργαζόμενους, ενώ παράλληλα συστήθηκε ομάδα εργασίας για την εξερεύνηση εναλλακτικών λύσεων εντός του Ομίλου Volkswagen.

Ο Gerd Walker, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi και επικεφαλής παραγωγής, εξέφρασε την ανησυχία του, δηλώνοντας «Δυστυχώς, προς το παρόν δεν υπάρχει καμία βεβαιότητα που να διασφαλίζει θέσεις εργασίας στη μονάδα μακροπρόθεσμα».

Η τύχη του εργοστασίου παραμένει αβέβαιη, με τους εργαζόμενους να βρίσκονται σε αναμονή για εξελίξεις. Αν και οι ελπίδες τους αναπτερώθηκαν ύστερα από τη φήμη ότι η κινεζική μάρκα NIO θα έπαιρνε τα ηνία των εγκαταστάσεων για να γλιτώσει τους δεσμούς που επέβαλε η Ε.Ε., η διάψευσή της έριξε ξανά μαύρα σύννεφα όσον αφορά το μέλλον τους.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο όμιλος Volkswagen δεν έχει κλείσει αντίστοιχη εγκατάσταση από το 1988, όταν και σταμάτησε τη λειτουργία του εργοστασίου στο Westmoreland της Αλαμπάμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ