Subaru Impreza STI με μοτέρ Ferrari – Δείτε και ακούστε το μοναδικό αγωνιστικό

Subaru Impreza STI Ferrari 1

Δεν πρόκειται για μια συνηθισμένη εικόνα, καθώς το μοναδικό ταλέντο του Impreza στους αγώνες ράλι συνοδεύεται από την μοναδική χροιά του ατμοσφαιρικού ιταλικού V8 των 460 ίππων.

Το project του συγκεκριμένου αγωνιστικό Subaru Impreza χρειάστηκε μισό χρόνο για να ολοκληρωθεί και να αρχίσει να τσουλά τις ρόδες του στο χώμα. Η αλήθεια είναι ότι έχουμε δει πολλές μετατροπές και αλλαγές κινητήρων, αλλά κινητήρα Ferrari σε αγωνιστικό ραλι δεν συναντάς κάθε μέρα.

Subaru Impreza STI Ferrari 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Albert είναι ένας οδηγός αγώνων ράλι στη Βόρεια Αμερική και τρέχει με ένα Subaru WRX STI του 2004. Σε αναζήτηση ισχύος για το αγωνιστικό του, ο Albert έκανε έρευνα στους κανόνες των αγώνων και ανακάλυψε ότι μπορεί να τοποθετήσει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα μέχρι 4,5 λίτρων κάτω από το αγωνιστικό του και να μην έχει κάποιον περιορισμό.

Subaru Impreza STI Ferrari 3

Με αυτό το στοιχείο κατά νου, έψαξε την οικογένεια κινητήρων F136 της Ferrari που έχει υψηλή σχέση ισχύος προς λίτρο στο εν λόγω εύρος κυβισμού. Πιο συγκεκριμένα, ο Albert επέλεξε τον ατμοσφαιρικό V8 των 4,3 λίτρων της Ferrari California που αποδίδει 460 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 485 Nm στις 5.000 σ.α.λ.

Subaru Impreza STI Ferrari 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το συγκεκριμένο μοτέρ το βρήκε σε διπλανή πολιτεία και αμέσως ξεκίνησε τις μετατροπές μαζί με την ομάδα μηχανικών που επιμελείται το αγωνιστικό του Subaru Impreza. Ο Albert κατέγραψε όλη την διαδικασία σε βίντεο που έχει ανεβάσει στο κανάλι του YouTube, και σύμφωνα με τα λεγόμενά του χρειάστηκαν επτά μήνες για να ολοκληρωθεί η «μεταμόσχευση».

Subaru Impreza STI Ferrari 5

Τα κέρδη απόδοσης από την αλλαγή κινητήρα ήταν προφανώς σημαντικά, αν και ο Albert δεν αποκαλύπτει πολλά. Ανέφερε όμως ότι η ισχύς από τον κινητήρα της Ferrari αποδίδεται γραμμικά, γεγονός που κάνει το αυτοκίνητο πιο ευχάριστο και αποτελεσματικό στην οδήγηση.

Φυσικά υπήρχαν και πολλές προκλήσεις για την επιτυχία του project. Ο κινητήρας της Ferrari είναι προφανώς μεγαλύτερος από τον επίπεδο EJ που είχε, κάτι που ώθησε τον Albert να κόψει λίγο το υποπλαίσιο για να τον τοποθετήσει στο χώρο του κινητήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ