Η ιαπωνική εταιρεία είναι πασίγνωστη για τους τετρακύλινδρους boxer κινητήρες που εφοδιάζει τα μοντέλα της, όμως πως θα φαινόταν η επιλογή ενός V8 Ferrari μοτέρ κάτω από το καπό του Subaru Impreza WRX STI;
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2004, από τον Αμερικανό οδηγό αγώνων και εκπαιδευτή Sam Albert για ιδιωτική χρήση στον δρόμο. Ο ίδιος ιδιοκτήτης το μετατρέπει σε αγωνιστικό το 2010 και ξεκινάει την καριέρα του στα ράλι. Εν έτει 2018 κατακτά τη νίκη στο πρωτάθλημα Βόρειας Αμερικής, αν και το συγκεκριμένο όχημα είχε αντικατασταθεί.
Μετά λοιπόν από μια δεκαετία και πλέον στο άθλημα, ο Albert δηλώνει έτοιμος να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα EJ25 των 2,5 λίτρων του Subaru. Διαβάζοντας τον κανονισμό για το αμερικανικό ράλι Open 4WD, ανακαλύπτει πως το όριο για τη συμμετοχή των ατμοσφαιρικών μοτέρ είναι στα 4,5 λίτρα.
BUY NOW
Με μια γρήγορη έρευνα βρίσκει ότι ο ισχυρότερος που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει είναι ένας V8 F136 με ισχύ 562 ίππους, που φορούσε η Ferrari 458. Ξέφευγε πολύ βέβαια από τον προϋπολογισμό του, ωστόσο μαθαίνει πως αντίστοιχο μοτέρ έχουν κάποιες Maserati, αλλά και η California.
Τελικά επιλέγεται ο V8 των 4,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 483 ίππους και 500 Nm ροπής. Ο Albert ισχυρίζεται πως σχεδόν όλη την μετατροπή την έκανε μόνος του, παντρεύοντας μάλιστα το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων και τροποποιώντας τη γεωμετρία της ανάρτησης. Και το καλύτερο όλων είναι πως τώρα το αυτοκίνητο διαθέτει βελτιωμένη κατανομή βάρους κατά 1%.
Το ντεμπούτο της… Ferrari STI, έχει προγραμματιστεί να γίνει μέσα από το Washington’s Olympus Rally τον ερχόμενο Απρίλιο. Δεν ξέρουμε αν θα καταφέρει να βγει νικήτρια, αλλά σίγουρα θα έχει δίχως αμφιβολία, έναν από τους καλύτερους ήχους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ