Το νέο smart, που ως γνωστόν μετασχηματίζεται σε ηλεκτρικό SUV, εντοπίστηκε σε ένα χώρο στάθμευσης πρωτοτύπων δοκιμών στην Κίνα, ενόψει της έναρξης παραγωγής του το 2023.
Οι «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες αυτού του πρωτοτύπου δοκιμών αποκαλύπτουν ότι οι γραμμές του αυτοκινήτου στην έκδοση παραγωγής δεν θα διαφέρουν ιδιαίτερα από το σχέδιο του πρώτου πρωτοτύπου του smart της νέας εποχής, το οποίο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Μονάχου το 2021 ως Concept #1.
Τα φωτιστικά σώματα σε αυτές τις φωτογραφίες δείχνουν ίδια, αλλά οι εξωτερικοί καθρέπτες έχουν μεγαλύτερο μέγεθος. Το καμουφλάζ δεν αφήνει πολλά από τη μάσκα να φανούν, αλλά αντίθετα αποκαλύπτει ότι οι χειρολαβές των θυρών βρίσκονται στις συνηθισμένες θέσεις - που σημαίνει ότι η έκδοση παραγωγής θα διαθέτει κεντρική κολόνα και όχι τις ακτικρυστές πόρτες του πρωτοτύπου.
BUY NOW
Στο εσωτερικό η κονσόλα έχει χαμηλό ύψος και πάνω από τους δύο μεγάλους κεντρικούς αεραγωγούς διαθέτει μεγάλη «αιωρούμενη» οριζόντια οθόνη, πιθανώς μεγέθους 12,8 ιντσών, όπως στο πρωτότυπο του Μονάχου.
Ο λόγος που το νέο smart δοκιμάζεται στην Κίνα είναι ότι, για την κατασκευή του, η Daimler συνεργάζεται με τον κινεζικό όμιλο Geely. Ο σχεδιασμός αυτού του smart και όσων θα ακολουθήσουν ανήκει αποκλειστικά στη γερμανική εταιρεία, που με το συγκεκριμένο συμπαγές ηλεκτρικό SUV θα αποκαλύψει τη σχεδιαστική «γλώσσα» του μέλλοντος της smart.
Η Geely έχει αναλάβει όλα τα μηχανικά μέρη, βάσει της πλούσιάς της εμπειρίας στην ηλεκτροκίνηση, με τη Volvo και όχι μόνο. Το smart SUV βασίζεται στη νέα «ηλεκτρική» πλατφόρμα της Geely, που ονομάζεται SEA, και θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Κίνα.