Η κατηγορία Kei-Car αφορά τα μικρότερα οχήματα πόλης που έχουν άδεια κίνησης σε αυτοκινητόδρομους της Ιαπωνίας και η εκεί πρόταση της Suzuki, πάει και στην εξοχή!
Ο λόγος για το Hustler, που στη δεύτερη γενιά του ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου το 2020. Έκτοτε δεν έχει αλλάξει σουλούπι, απέκτησε όμως μία νέα έκδοση: την Tough Wild!
Αυτή προσπαθεί να μπει στο πετσί του συγκεκριμένου ρόλου, όσο δύσκολο κι αν είναι για ένα όχημα τέτοιας κατηγορίας. Με ποιους τρόπους; Με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, περισσότερα πλαστικά προστατευτικά, μία νέα μαύρη μάσκα που συνδέει τους προβολείς LED, ράγες οροφής, νέες χρωματικές επιλογές, τα γράμματα Hustler στο καπό, «σφραγίδα» Tough Wild στην πίσω θύρα αλλά με τη σημαντικότερη διαφοροποίηση να αφορά το εσωτερικό.
BUY NOW
Ο λόγος για την αδιάβροχη ταπετσαρία, που λύνει τα χέρια όσων θέλουν να πάρουν το Suzuki Hustler και να κάνουν εξορμήσεις, τοποθετώντας στο εσωτερικό του εξοπλισμό και ρουχισμό που… λερώνει. Με πολλούς αποθηκευτικούς χώρους στην τετραθέσια καμπίνα, εκεί όπου τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν, επιτρέποντας σε δύο ενήλικες να κοιμούνται εκμεταλλευόμενοι και τα ειδικά στρώματα που συμπεριλαμβάνονται στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Το Hustler Tough Wild που προσφέρεται με τρεις δίχρωμες αποχρώσεις (Off Blue, Soft Beige και Vermilion Orange σε συνδυασμό με μαύρη οροφή) και τρεις μονόχρωμες επιλογές, (Cool Khaki Pearl, Steel Silver και Bluish Black Pearl), εξοπλίζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα και προσφέρεται είτε με ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 49 PS, είτε υπέρ-τροφοδοτούμενο που προσφέρει 64 PS. Ισχύ που περνά στους τροχούς μέσω CVT κιβωτίου ταχυτήτων.
Το Suzuki Hustler Tough Wild διατίθεται είτε με κίνηση στον εμπρός άξονα (με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα και τιμή απόκτησης στα 10.400 ευρώ) είτε με τετρακίνηση (σε συνδυασμό με τον turbo και τιμή απόκτησης στα 11.900), ενώ πρέπει να σημειωθεί πως οι Ιάπωνες έχουν προαναγγείλει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ