Το Land Rover Classic Defender Works V8 Islay Edition είναι ένα σύγχρονο Defender πρώτης γενιάς, με προηγμένα μηχανικά μέρη, υλικά και κινητήρα V8, που θα κατασκευαστεί σε μόλις 30 -δυσπρόσιτα- αντίτυπα.
Πρόκειται για το πρώτο δημιούργημα της Land Rover Classic -του ειδικού τομέα κλασσικών αυτοκινήτων που ανήκει στην ομπρέλα της Jaguar Land Rover-, εμπνευσμένο από το Defender πρώτης γενιάς αλλά εμπλουτισμένο με τα πιο φίνα εξαρτήματα και υλικά που η εταιρεία έχει να προσφέρει.
Το Classic Defender Works V8 Islay Edition βασίζεται σε ένα συγκεκριμένο αντίτυπο του Defender Series IIa, που άνηκε στον Spencer Wilks - έναν εκ των συνιδρυτών της Land Rover και πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Rover Car Company. Η ονομασία Islay Edition προέρχεται από τη νήσο Islay της Σκωτίας.
BUY NOW
Από το Isle of Islay ξεκίνησαν όλα για τη Land Rover. Ο Wilks δοκίμαζε τα πρώτα πρωτότυπα της ιστορίας της Land Rover και του Defender στο ιδιόκτητο κτήμα του στο νησί, για να διαπιστώσει τις εκτός δρόμου δυνατότητες του μετέπειτα εμβληματικού 4x4 στα σκληρά σκοτσέζικα εδάφη. Μάλιστα, εκεί φέρεται να επινόησε την ιδέα πως αυτό το σκληροτράχημο Rover θα πρέπει να πάρει την ονομασία Land Rover.
Έτσι, φτάσαμε σήμερα στο Land Rover Classic Defender Works V8 Islay Edition, μια ωδή στη παρελθόν της Land Rover. Διαθέτοντας τον σύγχρονο κινητήρα V8 5.0 λίτρων αποδίδει 405 ίππους, σε συνδυασμό με σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Παρότι σκλήρό και τετρακίνητο, σημειώνει το sprint 0-100 km.h σε μόλις 5,6 δευτερόλεπτα, και έχει τελική ταχύτητα 180 km/h.
Παράλληλα, διαθέτει το σύγχρονο Defender Suspension Upgrade Kit, που έχει τροποποιημένη ρύθμιση των ελατηρίων και των αμορτισέρ και εξασφαλίζει περισσότερη άνεση κατά την κύλιση στην άσφαλτο. Συνοδεύεται από το kit Handling Upgrade ενίσχυσης του συστήματος πέδησης με νέα δισκόφρενα, δαγκάνες και τακάκια.
Φυσικά είναι βαμμένο στο θρυλικό γκρι χρώμα Heritage Grey, εμπευσμένο από το Mid Grey του αυτοκινήτου του Wilks. Συνδυάζεται με ατσάλινους τροχούς, που κάνουν -μαζί με την οροφή- εύστοχη χρωματική αντίθεση με το λευκό τους χρώμα Limestone σε σχέση με το γκρι.
Το ρύγχος διαθέτει το κλασσικό πλέγμα στη γρίλια, τα γνωστά φώτα με τετράγωνα πλαίσια και το έμβλημα της εταιρείας στο χρώμα του αμαξώματος. Το νεο-ρετρό Defender αυτό, μάλιστα, έχει και LED φωτιστικά σώματα, ενώ αντιθέτως το πλευρικό γραφικό «GXC 639C» στα φτερά παραπέμπει νοσταγλικά στην πινακίδα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του Spencer Wilks.
Το εσωτερικό είναι απόλυτα μοντέρνο, σε υλικά και σχεδιασμό, αλλά παραμένοντας στη φιλοσοφία του κλασσικού Defender Series II. Συνδυάζει το δέρμα με το παραδοσιακό σκοτσέζικο καρό ύφασμα, κατασκευασμένο από το Islay Woollen Mill με πτυχές πράσινου, μπλε και μωβ χρώματος.
Οι μοντέρνες ανέσεις του εσωτερικού ξεκινούν από το σύστημα πλοήγησης και τη συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth, και συνεχίζουν με τον σύγχρονο επιλογέα του αυτόματου συστήματος μετάδοσης που προέρχεται από τα Land Rover του καιρού μας.
Ο κεντρικός, αφαιρούμενος χώρος της κονσόλας είναι κατασκευασμένος από ξύλο βελανιδιάς που προέρχεται από τα δρύινα βαρέλια του αποστακτηρίου Kilchoman στο Islay. Το κάτω μέρος της κονσόλας διαθέτει από έναν ξύλινο δίσκο -ξεχωριστό για καθένα από τα 30 αντίτυπα- κατασκευασμένο από τα τμήματα των βαρελιών.
Το ξύλο βελανιδιάς καλύπτει και την επιφάνεια του δαπέδου του χώρου αποσκευών, με φίνες αλουμινένιες εσοχές, στο επίπεδο των προδιαγραφών ποιότητας των σύγχρονων Range Rover. Τέλος, μια ωραία ξύλινη λεπτομέρεια συναντάται και στο αναλογικό ρολόι στο κέντρο του ταμπλό.
Η Land Rover θα κρατήσει σπάνιο και συλλεκτικό το Classic Defender Works V8 Islay Edition, καθώς θα κατασκευάσει σε μόλις 30 αντίτυπα. Καθένα εξ αυτών θα κοστίζει από 263 χιλιάδες ευρώ με το συμπαγές τρίθυρο αμάξωμα Defender 90 και από 280 χιλιάδες ευρώ για το μεγαλύτερο, πεντάθυρο Defender 110.