Κάθε εποχή της αυτοκίνησης έχει και διαφορετικούς πρωταγωνιστές, έχει «γεννήσει» μοναδικά μοντέλα και έχει προσφέρει έντονες οδηγικές συγκινήσεις.
Βέβαια το πιο άρτιο τεχνολογικά, το πιο γρήγορο ή το πιο όμορφο αισθητικά μοντέλο, δεν είναι απαραίτητα και το πιο επιτυχημένο εμπορικά. Πάμε λοιπόν να δούμε ποια μοντέλα κυριάρχησαν σε πωλήσεις ανά δεκαετία, κερδίζοντας τις καρδιές των καταναλωτών σε κάθε άκρη του πλανήτη!
Δεκαετία του ‘50: Volkswagen Beetle
BUY NOW
Στη δεκαετία του 1950, ο αδιαμφισβήτητος «βασιλιάς των δρόμων» ήταν το Volkswagen Beetle. Με το χαρακτηριστικό σχεδιασμό του, το Beetle γερμανικό μοντέλο αιχμαλώτισε τη φαντασία εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, αποτελώντας σύμβολο της αυτοκινητοβιομηχανίας εκείνης της εποχής.
Δεκαετία του ‘60: Ford Mustang
Στη δεκαετία του 1960, ένα αυτοκίνητο που άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του στην αυτοκινητοβιομηχανία ήταν η Ford Mustang. Ξεκίνησε την εμπορική της πορεία το 1964, έγινε γρήγορα σύμβολο της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και ένα από τα αυτοκίνητα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της δεκαετίας. Με τη σπορ σχεδίαση και τις επιδόσεις της, η Mustang εξελίχθηκε σε σύμβολο ελευθερίας, στυλ και δύναμης. Αποτέλεσε άλλωστε τον καλύτερο δυνατό εκπρόσωπο της κατηγορίας που βαφτίστηκε ως «muscle cars».
Δεκαετία του ‘70: Volkswagen Golf
Κάπου εκεί μπαίνει στο παιχνίδι ένα από τα μοντέλα που διαχρονικά πρωταγωνιστούν. Το Volkswagen Golf κυκλοφόρησε το 1974, έγινε γρήγορα ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της δεκαετίας, τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες παγκόσμιες αγορές. Με τον πρακτικό σχεδιασμό, το συμπαγές μέγεθος και την αξιόπιστη απόδοση του, απευθυνόταν σε καταναλωτές που αναζητούσαν ένα ευέλικτο αυτοκίνητο κατάλληλο για τις καθημερινές ανάγκες. Το Golf έθεσε νέα πρότυπα στην κατηγορία των hatchback, εδραιώνοντας την εμβληματική του θέση στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Και φυσικά, συνεχίζει…
Δεκαετία του ’80: Toyota Corolla
Σε εκείνη τη δεκαετία, η η Toyota Corolla αποδείχθηκε ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα στον κόσμο. Με όπλο της την πρακτικότητα, το προσιτό κόστος απόκτησης και κυρίως την αξιοπιστία, είχε ξεχωριστή θέση στα γραφήματα πωλήσεων σε πολλές αγορές ανά τον πλανήτη.
Δεκαετία του '90: Ford Fiesta
Πέμπτη διαφορετική δεκαετία, τρίτος διαφορετικός κατασκευαστής σε ρόλο πρωταγωνιστή. Η Ford το έκανε αυτή τη φορά με το Fiesta. Βέβαια δεν μας συστήθηκε τότε. Κυκλοφορούσε στους δρόμους από το 1976 αλλά ήταν η δεκαετία του ’90 στην οποία πέρασε στην κορυφή. Μία value for money επιλογή, που κυριάρχησε στην κατηγορία του, κερδίζοντας καταναλωτικά κοινά που συνήθως είχαν διαφορετικές τάσεις.
Δεκαετία του ’00: Ford Focus
Όμως η Ford κυριάρχησε και την επόμενη κατηγορία, αφού το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως είχε ξανά το οβάλ σήμα. Ο λόγος για το Focus που είχε μεγαλύτερες διαστάσεις από το Fiesta, δυναμική σχεδίαση αλλά και επιδόσεις. Στοιχεία που το έκαναν δημοφιλές σε διάφορες αγορές.
Δεκαετία του ’10: Toyota Corolla
Τρίτη φορά που μία μάρκα «κατακτά» και δεύτερη δεκαετία, όμως είναι η πρώτη φορά που το κάνει με το ίδιο μοντέλο! Η Toyota είχε σαρώσει τη δεκαετία του ’80 με το Corolla, το έκανε και τη δεκαετία του ’10, κυρίως με τη δέκατη αλλά εν μέρει και με την ενδέκατη (!) γενιά του μοντέλου!
Δεκαετία του ’20: ?
Ακόμα δεν έχουμε φτάσει ούτε στη μέση της. Και καθώς η τεχνολογία και οι ανάγκες των καταναλωτών εξελίσσονται, το τοπίο στη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει. Θα έχουμε εκπλήξεις; Η απάντηση, σε 5μιση χρόνια από σήμερα!