Ποιές μάρκες αγοράζουν στις αραβικές χώρες;

Toyota arabia

Στις δύσκολες συνθήκες των υψηλών θερμοκρασιών των αραβικών χώρων, μια είναι η εταιρεία που προηγείται για μια ακόμη φορά φέτος στις πωλήσεις. Δείτε ποια είναι αυτή, αλλά και ποιες την ακολουθούν.

Σε μια αγορά χώρας της Αραβικής Χερσονήσου, εκεί όπου οι θερμοκρασίες είναι υψηλές, η σκόνη πανταχού παρούσα και το οδικό δίκτυο –πέρα από τις μεγάλες πόλεις– όχι το καλύτερο δυνατόν, οι αγοραστές νέων αυτοκινήτων επιλέγουν μοντέλα μαρκών με υψηλή αξιοπιστία, που δεν θα «βγάλουν» προβλήματα και παράλληλα, θα επισκευαστούν εύκολα στην πρώτη αναποδιά.

Αυτό δείχνουν τα τελευταία χρόνια τα νούμερα των πωλήσεων, αφού οι Ιαπωνικές μάρκες με πρωτοστάτη την Toyota παίρνουν την πρώτη θέση στην προτίμηση του κοινού των αραβικών χωρών, δείχνοντας μια έντονη δυναμική προς τις εταιρείες αυτές με την πολύ καλή αξιοπιστία και το χαμηλό κόστος συντήρησης/επισκευών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Toyota Land Cruiser

Τη φετινή χρονιά μάλιστα η Toyota έχει ενισχύσει ακόμη περισσότερο αυτή της την πρωτοκαθεδρία, αφού έχει καταφέρει να αναδειχθεί ως η πρώτη σε πωλήσεις μάρκα στη Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ, το Κουβέιτ, το Μπαχρέιν και το Ομάν, καθώς και στην Ιορδανία και το Λίβανο, αποτελώντας έτσι τον απόλυτο κυρίαρχο της περιοχής.

Ειδικότερα και ανά χώρα, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων της Σαουδικής Αραβίας το πρώτο εξάμηνο του 2021 έφθασαν στα 291.383 νέα οχήματα, με την Toyota να εμφανίζει το εντυπωσιακό μερίδιο του 27,1%. Δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα στη χώρα είναι η Hyundai.

Στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα η αγορά κλείνει το 6μηνο στα 105.138 οχήματα με πρώτη την Toyota (27,8% μερίδιο) ακολουθούμενη από τη Nissan, ενώ  ίδια είναι η κατάταξη των εταιρειών και στο Κατάρ, το Κουβέιτ, το Μπαχρέιν και το Ομάν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Nissan Patrol

Στην Ιορδανία, οι πωλήσεις αυτοκινήτων του 2021 έφθασαν στο 6μηνο τα 14.935 αυτοκίνητα με πρώτη μάρκα πάντα την Toyota και δεύτερη τη Hyundai, με το Λίβανο να έχει πουλήσει το ίδιο διάστημα 5.990 αυτοκίνητα και την Toyota να ακολουθείται από τη Nissan στις 2 πρώτες θέσεις των πωλήσεων.

Όπως είναι κατανοητό, η πρωτιά των πωλήσεων της Toyota σε όλες τις παραπάνω χώρες αποδεικνύει και την πιστότητα του Αραβικού κοινού προς τη μάρκα, αλλά και γενικότερα προς τα ιαπωνικά brands, καθώς επίσης και τα τελευταία χρόνια και τους κορεάτες. Τους λόγους τους εξηγήσαμε και παραπάνω, ωστόσο συνεχίζει να είναι εντυπωσιακή η κυριαρχία αυτών των εταιρειών σε όλες ανεξαιρέτως τις αγορές της περιοχής, χωρίς να αφήνουν περιθώρια στους ευρωπαίους ανταγωνιστές τους.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ