Η Alpine ετοιμάζει για το 2027 και '28 τα δύο της ηλεκτρικά Sports-SUV επιδόσεων, στη φιλοσοφία της οδικής συμπεριφοράς της Α110 με τετραδιεύθυνση και torque vectoring.
Με στόχο να ανταγωνιστούν τις επερχόμενες ηλεκτρικές Porsche Macan και Cayenne, τα δύο SUV επιδόσεων της Alpine θα τοποθετηθούν στην κορυφή της γκάμας της γαλλικής εταιρείας -στις κατηγορίες D και Ε- και θα τη βάλουν στην αγορά των premium SUV επιδόσεων, που γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση ειδικά στις ΗΠΑ.
Στην κατηγορία αυτή προβάλλεται περισσότερο ο «lifestyle» χαρακτήρας αυτών των αυτοκινήτων παρά η ωμή ισχύς τους, όμως η Alpine θέλει να προσδώσει στα νέα της SUV τη δυναμική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει τόσο την Α110 όσο και τις Porsche που θα ανταγωνιστεί.
BUY NOW
«Η ιδέα είναι να υιοθετήσουμε την οδηγική εμπειρία της Α110 και να την πολλαπλασιάσουμε σε διαφορετικές κατηγορίες» είπε ο διευθυντής σχεδιασμού της Alpine, Antony Villain. «Θέλουμε κάτι υψηλής απόδοσης, σπορτίφ και ενεργητικό. Δεν θέλουμε κάτι που να είναι σούπερ γρήγορο στις ευθείες».
Ο Villain παραδέχθηκε ότι το αυξημένο βάρος -λόγω μπαταριών- των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ένα πρόβλημα προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά υποστήριξε ότι μπορεί να λυθεί με διάφορες τεχνικές λύσεις όπως το χαμηλό κέντρο βάρους, το torque vectoring και η τετραδιεύθυνση.
Όπως είπε ο σχεδιαστής της γαλλικής εταιρείας, τα δύο ηλεκτρικά επερχόμενα SUV της θα έχουν μήκος περίπου 4,7 και 5,0 μέτρων. Το μεγαλύτερο εξ αυτών, λοιπόν, θα ανταγωνιστεί και premium ηλεκτρικά SUV όπως τα Audi Q8 E-tron και BMW iX, «με στόχο να επεκτείνουμε την παρουσία μας και ειδικά για να μπούμε στην αμερικανική αγορά. Για την Ευρώπη αυτό είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο, αλλά για την Αμερική παραμένει συμπαγές», κατέληξε ο Villain.