Δεν είναι μόνο οι εξατμίσεις των συμβατικών αυτοκινήτων που μολύνουν τον αέρα του περιβάλλοντος, αλλά και τα φρένα. Οι προδιαγραφές ρύπων Euro 7 που θα τεθούν σε εφαρμογή το 2025, στοχεύουν και στα ηλεκτρικά.
Πραγματικά, όταν πατάμε φρένο, εκλύονται στην ατμόσφαιρα σωματίδια που τη μολύνουν. Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία, τα επόμενα χρόνια, τα σχέδια είναι να υπάρξει μείωση κατά 27% αυτής της μόλυνσης, που προκαλείται από τα συστήματα πέδησης.
Η Continental εξελίσσει νέες καθαρότερες δαγκάνες που τις ονομάζει πράσινες (Green Caliper) και θα εφοδιάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα, μέσα σε δύο με τρία χρόνια. Σύμφωνα με την ίδια, το βάρος τους θα είναι μειωμένο κατά 2 κιλά, ενώ τα τακάκια που θα φορούν θα είναι λεπτότερα.
BUY NOW
Είναι αλήθεια πως τα ηλεκτρικά οχήματα επιβραδύνουν σε κάποιο ποσοστό από μόνα τους, όταν αφήσουμε το πεντάλ γκαζιού. Επομένως δεν χρησιμοποιούνται τόσο συχνά. Όμως λόγω του αυξημένου βάρους των αμαξωμάτων εξαιτίας των μπαταριών, όταν πρέπει να γίνει η χρήση τους, αυτή είναι εντονότερη, σε σχέση με εκείνη των απλών αυτοκινήτων.
Τα νέα συστήματα πέδησης της Continental, λέγεται ότι θα ωφελήσουν κατά 1% την αυτονομία των EVs. Υπενθυμίζουμε, πως η Brembo έχει κάνει ήδη το επόμενο βήμα στην εξέλιξή τους, ενώ ένας νέος τύπος από τακάκια έχει ήδη δρομολογηθεί για ηλεκτρικές ή συμβατικές μοτοσικλέτες και scooters.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ