Τα νέα SUV που έρχονται Ευρώπη -Ποιος τα κατασκευάζει

ICK-X K3

Το όνομά της είναι DR Automobiles, είναι μία ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία και η κίνηση ματ που την έβαλε στο παιχνίδι, είναι πως φέρνει στην Ευρώπη κινεζικά μοντέλα!

Μοντέλα με το σήμα της BAIC, της Chery Automobile και της JAC Motors, φοράνε το σήμα της DR και βγαίνουν στους δρόμους της Γηραιάς Ηπείρου, αφού μπορεί η εν λόγω εταιρεία να έχει βάση στον ιταλικό Νότο αλλά δραστηριοποιείται και σε άλλες χώρες, όπως η Ισπανία και η Γαλλία.

Μοντέλο τόσο επιτυχημένο που η DR Automobiles δημιούργησε και θυγατρική, η οποία δραστηριοποιείται αποκλειστικά στα SUV. Αρχικά την ονόμασε ICKX αλλά μετά από δικαστική κόντρα με τον θρύλο των αγώνων Jacky Ickx, αναγκάστηκε να την μετονομάσει σε ICH-X.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και τώρα που τελείωσε η μάχη στις δικαστικές αίθουσες, αρχίζει η μάχη στις εκθέσεις αυτοκινήτων! Σε αυτή του Τορίνο λοιπόν, η εν λόγω εταιρεία παρουσίασε δύο μοντέλα, το K3 και το K4!

To ICH-X K3 αποτελεί μία νέα πρόταση παντός εδάφους, που βρίσκεται στη γκάμα πάνω από το K2 με το οποίο μας είχε συστηθεί το brand. Έχει μήκος 4,70 μέτρα, τετρακίνηση, αμάξωμα που κατά 75% αποτελείται από ατσάλι υψηλής αντοχής, γωνία προσέγγισης 20ο, διαφυγής 30ο κι απόσταση 22 εκατοστών από το έδαφος

Κάτω από το καπό του νέου K3 βρίσκεται ένας υπέρ-τροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων που αποδίδει 245 άλογα. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων και ένα ευφυές σύστημα τετρακίνησης XWD έκτης γενιάς.

Όσο για τον εξοπλισμό του, αναμένεται να είναι ζηλευτός, με πληθώρα συστημάτων ασφαλείας, ποιοτικό εσωτερικό και μεγάλη οθόνη αφής, 15,6 ιντσών. Κι αυτά με τιμή εκκίνησης στην Ιταλία τα 48.500€.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το δεύτερο νέο μοντέλο της ICH-X είναι το K4. Πλέον δεν έχουμε να κάνουμε με πολυτελές SUV αλλά το πρώτο pick-up της συγκεκριμένης μάρκας. Ένα θηρίο μήκους 5.33 μέτρων, που, σύμφωνα με την ιταλική φίρμα, ξεχωρίζει τόσο για τις επιδόσεις του όσο και για την ποιότητα των εσωτερικών φινιρισμάτων.

Κι εδώ η ενσωματωμένη τεχνολογία εντυπωσιάζει, ενώ κάτω από το καπό βρίσκεται ένας διαφορετικός κινητήρας. Συγκεκριμένα, ένας turbo-diesel 2,0 λίτρων με μέγιστη απόδοση στα 163 άλογα. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης. Έχει ικανότητα ρυμούλκησης 3.500 κιλών.

Όμως σε αντίθεση με το K3, για το K4 ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές για την ιταλική αγορά, αν και η εμπορική του πορεία θα ξεκινήσει πριν το τέλος του τρέχοντος έτους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ