Διαρροή: Τα πρώτα επίσημα σχέδια της Lamborghini που θα διαδεχθεί την Aventador

Lamborghini Revuelto drawings

Με σαφείς επιρροές από τη Sian, ήρθαν στο φως τα πρώτα σχέδια που κατέθεσε η Lamborghini για το διάδοχο της Aventador -που φημολογείται ότι θα ονομάζεται Revuelto- στην κορυφή της γκάμας των V12 supercars της.

Τα αυτά δημοσιεύθηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας (World Intellectual Property Organization, WIPO), και -πιθανώς σε μια προσπάθεια της εταιρείας της Sant' Agata να μη διαρρεύσουν- η κατάθεσή τους έγινε στα γραφεία του οργανισμού στη Βόρεια Μακεδονία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο V12 supercar της ιταλικής εταιρείας που θα διαδεχθεί την Aventador, και σύμφωνα με πληροφορίες θα ονομάζεται Revuelto, πρόκειται να αποκαλυφθεί επισήμως τον προσεχή Μάρτιο του 2023 - και τα σχέδια αυτά δίνουν μια αρκετά καθαρή εικόνα του εκθαμβωτικού σχεδιασμού του. Έχει σαφείς επιρροές τόσο από ειδικές εκδόσεις Centenario και Sian της Aventador, συγκεκριμένα στο διαχύτη και το ρύγχος αντίστοιχα.

Τα φωτιστικά σώματα, εμπρός και πίσω, έχουν το σχήμα Υ που έχουμε δει και σε άλλες πρόσφατες Lamborghini, ενώ οι πλευρές κυριαρχούνται από τους τεράστιους αεραγωγούς για την ψύξη του δωδεκακύλινδρου μοτέρ στην ουρά - όπως φαίνεται και από τα σχέδια της κάτοψης του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν δεν υπάρχει κανένα επίσημο σχέδιο από το εσωτερικό, όμως «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες των προηγούμενων μηνών έχουν δείξει ότι θα διαθέτει μεγάλες και πλήρως ψηφιακές οθόνες, οι οποίες θα απικονίζουν μεταξύ άλλων και τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος.

Είναι βέβαιο, άλλωστε, ότι ο διάδοχος της Aventador θα είναι υβριδικός. Η αυστηροποίηση των προδιαγραφών ρύπων στην ευρωπαϊκή ένωση δεν αφήνει περιθώρια για αποκλειστικά θερμικό κινητήρα. Έτσι, θα συνδυάζει τον -ατμοσφαιρικό, και όχι turbo- κινητήρα V12 με το υβριδικό σύστημα που είδαμε στη Sian FKP 37 και έπειτα στη νέα Countach.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά συνέπεια, η συνδυαστική ισχύς του V12 με τον ηλεκτροκινητήρα θα ξεπερνά τους 769 ίππους της Aventador Ultimae, και ίσως και τους 814 hp της αναβίωσης της Countach. Η μετάδοση θα γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, που θα αντικαταστήσει εκείνο του μονού συμπλέκτη της Aventador.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ