Οι μηχανικοί της Toyota Ταϊλάνδης «έντυσαν» με τα εξαρτήματα της Gazoo Racing το ιαπωνικό Pickup για να δημιουργήσουν το δικό τους Hilux GR Sport - το οποίο διαθέτουν, μάλιστα, και σε χαμηλωμένη έκδοση.
Το «άγγιγμα» της Gazoo Racing φημολογείται από καιρό ότι θα βρει το δρόμο του και προς το Hilux, καθώς οι ενισχυμένες εκδόσεις των Pickup γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς. Αυτό δεν ισχύει μόνο στις ΗΠΑ, που έχουν από χρόνια πρωτάθλημα του Nascar με ημιφορτηγά, αλλά και στην Ευρώπη και στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας - όπου οι αγοραστές δείχνουν μια επιπλέον, ιδιαίτερη προτίμηση στα Pickup με χαμηλωμένο ύψος από το έδαφος.
Το ίδιο συμβαίνει σε αρκετά μεγάλο βαθμό και στην Ταϊλάνδη - τέτοιον που οδήγησε τους μηχανικούς στη χώρα να πάρουν εκείνοι την πρωτοβουλία της δημιουργίας ενός Hilux GR Sport για την τοπική αγορά, προφανώς με τις «ευλογίες» της Toyota Ιαπωνίας.
BUY NOW
Το συγκεκριμένο Hilux GR Sport βασίζεται στην «διπλοκάμπινη» κορυφαία εξοπλιστική έκδοση του αυτοκινήτου. Οι πιο εμφανείς του διαφορές είναι η βαφή των προφυλακτήρων και του περιγράμματος της γρίλιας στο χρώμα του αμαξώματος, και φυσικά τα αυτοκόλλητα σε μαύρο και κόκκινο χρώμα στις πλευρές και στην ουρά – που παραπέμπουν στα αγωνιστικά χρώματα της Gazoo Racing στο WRC και στο WEC.
Στη γρίλια επίσης έχει αντικατασταθεί το οβάλ logo της Toyota με την πλήρη γραφή του ονόματος της ιαπωνικής εταιρείας, όπως στο νέο Land Cruiser, ενώ τα φώτα ομίχλης έχουν νέο πλαίσιο σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν στις νέου σχεδιασμού μαύρες ζάντες 18 ιντσών, στις μαύρες μπάρες των μαρπσιέ, και στα διάφορα logos της Gazoo Racing σε όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου.
Το ενδιαφέρον για τα χαμηλωμένα Pickup στην Ταϊλάνδη είναι τέτοιο, που η τοπική Toyota αναφέρει ότι οι επιλογές για αυτό είναι εμπνευσμένες από τα GT αυτοκίνητα. Πέραν της μείωσης του ύψους από το έδαφος, αυτή η έκδοση έχει και μεγαλύτερες ποδιές περιμετρικά, δύο πρόσθετα πτερύγια στις δύο κάτω άκρες του εμπρός προφυλακτήρα και την απομίμηση διαχύτη στον πίσω. Επίσης, εμπλουτίζεται με διαφορετικά γραφικά για τα αυτοκόλλητα στις πλευρές του, καθώς και με ζάντες 17 ιντσών με ασημί δακτύλιο.
Τόσο η κανονική όσο και η χαμηλωμένη έκδοση πίσω από τις ζάντες τους κρύβουν κόκκινες δαγκάνες των φρένων με το έμβλημα της GR, και διαθέτουν και οι δύο μαύρα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών. Τα φώτα, βάσει της πλούσιας έκδοσης στην οποία βασίζονται, είναι LED και εμπρός και πίσω. Ωστόσο, η ψηλότερη έκδοση διαθέτει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης και την περιμετρική κάμερα 360 μοιρών.
Μηχανικά, η χαμηλωμένη έκδοση έχει κατά 23 χιλ. μειωμένη απόσταση από το έδαφος, για να κατεβάζει το κέντρο βάρους, να βελτιώνει (μαζί με τις έξτρα ποδιές) την αεροδυναμική απόδοση και να περιορίζει τις κλίσεις στις στροφές - προσφέροντας σημαντικά βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Σε αυτήν η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ η κανονικού ύψους έκδοση είναι τετρακίνητη.
Και στις δύο περιπτώσεις παρεμβάλλεται ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, για τη διαχείριση της ισχύος 204 ίππων και της ροπής των 500 Nm (που εμφανίζεται από τις 1.600 στροφές) του κινητήρα 2.8 λίτρων.
Τέλος, οι παρεμβάσεις στο εσωτερικό της ταϊλανδέζικης εκδοχής του Hilux GR Sport περιλαμβάνουν το σπορ δερμάτινο τιμόνι -το οποίο διαθέτει κόκκινες ραφές, το έμβλημα της GR και το κόκκινο δακτύλιο στην κορυφή του, για την οδήγηση στην πίστα. Επιπλέον, το ταμπλό έχει ματ γκρι χρώμα, τα πεντάλ είναι αλουμινένια, και οι επενδύσεις των καθισμάτων (από δέρμα και suede) φέρουν και αυτά κόκκινες λεπτομέρειες και το logo της Gazoo Racing.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ