Τέλος το air condition στο αυτοκίνητο -Τι ανακάλυψε μεγάλη εταιρεία

Τέλος το aircondition στο αυτοκίνητο - η νέα τεχνολογία

Μια νέα τεχνολογία παρουσίασε η Hyundai, η οποία καταφέρνει να μειώνει τη θερμοκρασία στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου χωρίς να γίνεται χρήση του συστήματος κλιματισμού.

Ο έλεγχος της θερμοκρασίας στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου έχει τεράστια σημασία σε ένα αυτοκίνητο, ειδικά αν αυτό πωλείται σε χώρες όπως η Ελλάδα όπου η θερμοκρασία το καλοκαίρι ξεπερνά κατά πολύ τους 30 βαθμούς Κελσίου.

Η μόνωση ενός αυτοκινήτου και η αποτελεσματικότητα του συστήματος κλιματισμού που φέρει είναι τα δύο σημαντικότερα στοιχεία στη διατήρηση της θερμοκρασίας στο εσωτερικό σε επίπεδα που δεν είναι επικίνδυνα για τους επιβάτες και τον οδηγό, ενώ σε αυτό μπορούν να συνεισφέρουν και οι αντηλιακές μεμβράνες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι τελευταίες εξελίξεις στις αντηλιακές μεμβράνες έρχονται από τη Hyundai, η οποία εξέλιξε και παρουσίασε το Nano Cooling Film, μια νέου τύπου μεμβράνη, η οποία έρχεται να μειώσει περαιτέρω τη θερμοκρασία στην καμπίνα ενός οχήματος.

Η μεμβράνη Nano Cooling Film έχει σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία ανώτερη απόδοση έναντι των συμβατικών μεμβρανών που μπορεί να τοποθετήσει κανείς στο αυτοκίνητο. Παράλληλα, μεγάλο ατού της μεμβράνης της Hyundai είναι το γεγονός ότι είναι διάφανη και όχι φιμέ και έτσι μπορεί να τοποθετηθεί και σε αυτοκίνητα, σε χώρες όπου οι φιμέ ζελατίνες απαγορεύονται. Μπορεί επίσης να συνδυαστεί με φιμέ μεμβράνη για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Nano Cooling Film αποτελείται από τρία διαφορετικά στρώματα και έχει τέτοια δομή που του επιτρέπει να μπλοκάρει συγκεκριμένα μήκη κύματος υπέρυθρης ακτινοβολίας από το να εισχωρήσουν στο εσωτερικό, ενώ αφήνει μέρος της θερμικής ακτινοβολία εντός της καμπίνας να «δραπετεύσει» από τις γυάλινες επιφάνειες προς το περιβάλλον.

Η Hyundai αναφέρει ότι με την εφαρμογή του Nano Cooling Film στις γυάλινες επιφάνειες του αυτοκινήτου μπορεί να μειωθεί η θερμοκρασία κοντά στο κεφάλι του οδηγού έως και 11 σχεδόν βαθμούς Κελσίου σε σχέση με μια συμβατική φιμέ μεμβράνη και έως και 12 βαθμούς Κελσίου σε σχέση με ένα αυτοκίνητο που δεν φέρει φιμέ μεμβράνες σε παράθυρα και παρμπρίζ.

Επιπλέον, οι Κορεάτες αναφέρουν ότι θερμοκρασία στο ταμπλό ήταν 15,38 βαθμοί Κελσίου χαμηλότερη σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με συμβατικές φιμέ ζελατίνες και 22 βαθμοί χαμηλότερη έναντι μοντέλου χωρίς προστασία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα τεχνολογία των Κορεατών βρίσκεται ακόμη σε στάδιο εξέλιξης, ωστόσο η Hyundai σκοπεύει να συνεχίσει με την εξέλιξή της για να την περάσει έπειτα στη μαζική παραγωγή και να την εφαρμόσει στα αυτοκίνητα που παράγει.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ