Τέλος η πιο επικίνδυνη γέφυρα στην Ελλάδα -Πότε θα είναι έτοιμη η νέα

γέφυρα Σκάλα Λακωνίας

Προσωρινή παύση εργασιών για την κατασκευή της νέας γέφυρας στον Ευρώτα που θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα επικίνδυνη υποδομή.

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για να περάσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας η πιο επικίνδυνη γέφυρα στην Ελλάδα που περνάει πάνω από τον ποταμό Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας.

Η υπάρχουσα γέφυρα αποτελεί τμήμα της Ε.Ο. Σπάρτης-Μονεμβασία, και με δεδομένο ότι έχει ηττηθεί από τη φθορά και το χρόνο, δεν μπορεί να εξυπηρετήσει με ασφάλεια την κυκλοφορία των οχημάτων.

γέφυρα ευρώτα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η θεμελίωση της νέας γέφυρας ξεκίνησε τον περασμένο Μάιο, και σήμερα τα δύο ακρόβαθρα έχουν ολοκληρωθεί. Στην παρούσα φάση, ωστόσο, οι εργασίες έχουν σταματήσει, μιας και ρέει νερό στην κοίτη.

Όπως είχαμε γράψει τον Οκτώβριο του 2023, η παύση των εργασιών, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών τον χειμώνα, ήταν κάτι προγραμματισμένο που είχε προβλεφθεί κατά τον σχεδιασμό του έργου.

Σύμφωνα με νέες πληροφορίες του carandmotor.gr, οι εργασίες θα συνεχίσουν τον Απρίλιο, με την ολοκλήρωση της γέφυρας να μην αποκλίνει από το χρονοδιάγραμμα, το διάστημα Οκτώβριος-Δεκέμβριος 2024.

γέφυρα Ευρώτα

Το έργο

Σχετικά με το έργο, αυτό έχει προϋπολογισμο 4.465.000 ευρώ και περιλαμβάνει την κατασκευή οδικών και τεχνικών έργων συνολικού μήκους 310 μέτρων και ειδικότερα την κατασκευή νέας γέφυρας μήκους 90 μέτρων στον ποταμό Ευρώτα και την συναρμογή της με το υφιστάμενο εθνικό οδικό δίκτυο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα γέφυρα θα κατασκευαστεί δίπλα στην υπάρχουσα μεταλλική γέφυρα. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές της νέας γέφυρας, ο φορέας του καταστρώματος θα είναι σύμμικτος και θα αποτελείται από χαλύβδινες δοκούς ενσωματωμένες εντός οπλισμένου σκυροδέματος.

γέφυρα Ευρώτα

Το κατάστρωμα της νέας γέφυρας θα έχει πλάτος κυκλοφορίας οχημάτων 9 μέτρων και εκατέρωθεν αυτού προβλέπεται η κατασκευή δυο πεζοδρομιών πλάτους 2,10 μέτρων έκαστο, για την ασφαλή κυκλοφορία και των πεζών.

Θα τοποθετηθεί, επίσης, η απαραίτητη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση, δηλαδή διαγραμμίσεις, στηθαία ασφαλείας και πινακίδες, με στόχο την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και τη διασφάλιση της ομαλής συνύπαρξής τους με τους πεζούς.

Αναφορικά με την παλιά γέφυρα, αυτή δεν θα κατεδαφιστεί, αλλά θα αποκατασταθεί ώστε να αξιοποιηθεί ως πεζογέφυρα. Επιπροσθέτως, θα γίνουν εργασίες ανάπλασης του περιβάλλοντος χώρου, ενώ θα δημιουργηθούν και χώροι πρασίνου/ψυχαγωγίας, προσφέροντας στους πολίτες μια καλαίσθητη υποδομή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ