Τέλος τα φανάρια από τη Λεωφ. Βουλιαγμένης -Έρχεται νέο μεγάλο τούνελ στην Αθήνα

Κόμβος Βουλιαγμένης

Μια νέα μεγάλη αστική σήραγγα που θα μετριάσει την κίνηση στους δρόμους, διευκολύνοντας τους οδηγούς, θα έχει η Αθήνα τα επόμενα χρόνια.

Με την κυκλοφοριακή συμφόρηση να έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής πρωτεύουσας, αναζητούνται συνεχώς λύσεις που θα καταστήσουν πιο εύκολες τις μετακινήσεις των οδηγών, επιτρέποντάς τους να εξοικονομήσουν χρόνο.

Ένα από τα έργα που υπόσχονται να προσφέρουν χείρα βοηθείας στους οδηγούς, μετριάζοντας το το κυκλοφοριακό χάος του λεκανοπεδίου, είναι και η Σήραγγα Ηλιούπολης.

Σήραγγα Ηλιουπόλεως
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για το έργο εκτελείται μελέτη από τη Lamda Development για λογαριασμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών η οποία εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το προσεχές διάστημα.

Θυμίζουμε, επίσης, ότι τον περασμένο Φεβρουάριου το έργο είχε τεθεί στο τραπέζι των συζητήσεων κατά τη συνάντηση του Δημάρχου Ηλιούπολης, Στάθη Ψυρρόπουλου, με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Υποδομές, Νίκο Ταχιάο, οι οποίοι εξέφρασαν την κοινή τους επιθυμία να βρεθούν οι απαραίτητες λύσεις ώστε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες και να παραδοθεί όσο το δυνατόν πιο σύντομα αυτό το σημαντικό έργο στους κατοίκους και επισκέπτες της πρωτεύουσας.

Η σήραγγα των 3 χλμ. που καταργεί τα φανάρια

Αφετηρία της σήραγγας αναμένεται να είναι τα στρατόπεδα «Σακκέτα», καταλήγοντας στη Λ. Βουλιαγμένης (περιοχή σταθμού μετρό Ηλιούπολης), ενώ σύμφωνα με τα μέχρι τώρα σχέδια, θα έχει μήκος περίπου 3 χλμ, με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, δίχως εξόδους.

Σήραγγα Ηλιούπολης.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ολοκλήρωση της σήραγγας Ηλιούπολης θα σηματοδοτήσει αλλαγές και στη Λ. Βουλιαγμένης, συμπεριλαμβανομένων της διαπλάτυνσης του δρόμου και του «ξηλώματος» των φαναριών επί τους οδού. Αυτά θα αντικατασταθούν από τέσσερις ανισόπεδους κόμβους μέχρι το ύψος του Ελληνικού, με πιο χαρακτηριστικό έναν κόμβο στο ύψος της Λ. Αλίμου.

Αναφορικά με τα οφέλη του έργου, εκτιμάται ότι η μετακίνηση από Λ. Κατεχάκη σε Λ. Βουλιαγμένη θα απαιτεί περίπου 10 λεπτά, όταν σήμερα κατά τις ώρες αιχμής το μισάωρο είναι «κανόνας». Επίσης, θα καταστεί ευκολότερη η πρόσβαση στον πόλο του Ελληνικού.

Μεταξύ άλλων, θα δημιουργηθεί και ένας δεύτερος κάθετος οδικός άξονας στην Αθήνα που θα συνδέει τα νότια με τα βόρεια προάστια. Αυτό θα βοηθήσει στη μερική αποσυμφόρηση του Κηφισού που σήμερα επωμίζεται όλο αυτό το βαρύ φορτίο.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ