Αντίστροφα μετράει ο χρόνος για τα ΚΤΕΛ Λιοσίων, μιας και σύμφωνα με τον Κώστα Μπακογιάννη, η έκταση θα αγορασθεί από τον Δήμο.
Στις παρεμβάσεις που βρίσκονται στην ατζέντα του Δήμου Αθηναίων και θεωρούνται απαραίτητες για την αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής αναφέρθηκε ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ.
Μεταξύ άλλων προανήγγειλε ότι ο Δήμος Αθηναίων θα αγοράσει την έκταση που σήμερα καταλαμβάνει ο σταθμός των ΚΤΕΛ στη Λιοσίων, όπου εκεί μελλοντικά θα δημιουργηθεί ένα πράσινο πάρκο νέας γενιάς, συνολικής έκτασης δέκα στρεμμάτων. Χαρακτηριστικά, ανέφερε:
BUY NOW
Προχωράμε βήμα – βήμα, γειτονιά – γειτονιά προχωράμε με κινήσεις και παρεμβάσεις από κάτι μικρό όπως είναι το pocket park -έχουμε κάνει ένα δίκτυο από πάρκα τσέπης- μέχρι κάτι μεγάλο την διπλή ανάπλαση, -πάνω από το 50% του συνολικού πεδίου θα είναι πράσινο. Από τα μικρά, όπως είναι τα ψυχρά υλικά σε όλα τα νέα πεζοδρόμια μέχρι τα μεγάλα όπως είναι το έργο που κάνουμε στον Εθνικό Κήπο, από τις παρεμβάσεις που κάνουμε για τα σιντριβάνια ώστε να αποκτήσουν ξανά ζωή γιατί ρίχνουν την θερμοκρασία μέχρι το έργο στον Λυκαβηττό, δηλαδή τις επενδύσεις που κάνουμε στα αστικά μας πνευμόνια και ασφαλώς ταυτόχρονα δίνουμε πάρα πολύ μεγάλη σημασία στην ανθεκτικότητα της πόλης».
Υπενθυμίζεται ότι το τέλος του σταθμού στη Λιοσίων, μαζί με αυτού στον Κηφισό, θα σηματοδοτήσει η δημιουργία των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα, ο οποίος θα συνενώσει τις υπηρεσίες τους.
Το πρώτο αποφασιστικό βήμα ώστε να πάρουν τα ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα την άγουσα της υλοποίησης έγινε τον περασμένο Μάιο όταν το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ενέκρινε τους περιβαλλοντικούς όρους.
Το έργο έχει συνολικό κόστος άνω των 100 εκατ. ευρώ και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί δύο χρόνια μετά την εκκίνηση της κατασκευής. Θα χωροθετείται εντός των ορίων του Δήμου Αγάλαιω και συγκεκριμένα στην περιοχή του Ελαιώνα, σε έκταση που περικλείεται από τον Παράδρομο της Λ. Κηφισού, την Ιερά Οδό και τις οδούς Αγ. Άννης και Πιερίας.
Η είσοδος των λεωφορείων του ΚΤΕΛ θα γίνεται μέσω της οδού Καστοριάς, ενώ θα υπάρχουν δύο επίπεδα στάθμευσης, με τις συνολικές θέσεις για τα λεωφορεία που θα εκτελούν δρομολόγια να ανέρχονται σε 70.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νέος σταθμός θα κατασκευαστεί στα πρότυπα των μικρών αεροδρομίων, μιας και στις εκγαταστάσεις του θα φιλοξενούνται -μεταξύ άλλων- ξενοδοχείο, εκθεσιακοί χώροι, εμπορικά καταστήματα, τράπεζες, κτήρια πολλαπλών χρήσεων κ.ο.κ.
Θα υποστηρίζεται από το Μετρό μέσω του σταθμού «Ελαιώνας», ενώ θα σημάνει την αναβάθμιση του οδικού δικτύου της περιοχής, αλλά και τη δημιουργία νέων θέσεων απασχόλησης.