Τέλος το μποτιλιάρισμα στον Κηφισό -Έτσι θα λυθεί το μεγαλύτερο καθημερινό πρόβλημα της Αθήνας

κίνηση στον κηφισό

Το καθημερινό χάος στον Κηφισό δεν έχει περάσει απαρατήρητο από τους αρμόδιους φορείς που αναζητούν λύσεις για την αντιμετώπισή του.

Αβίωτη έχει γίνει για τους οδηγούς η κυκλοφορία κατά τις περισσότερες ώρες της μέρας στον Κηφισό, μιας και είναι αναγκασμένοι να κινούνται σημειωτόν, χάνοντας αρκετές ώρες πίσω από τιμόνι.

Το φαινόμενο της μετατροπής της Λεωφ. Κηφισού σε λεωφόρο της… ταλαιπωρίας δεν έχει περάσει απαρατήρητο από τους αρμόδιους φορείς που συνεχίζουν να εξετάζουν λύσεις για την καταπολέμησή του.

Πρόσφατα, μάλιστα, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με απόφαση που δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια και υπογράφεται από τον κ. Σταϊκούρα, σύναψε σύμβαση με Τεχνικό Σύμβουλο προκειμένου να υπάρξει μελέτη βελτίωσης της συγκεκριμένης κεντρικής οδικής αρτηρίας από την οποία καθημερινά περνούν πάνω από 100.000 οχήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
μποτιλιάρισμα Κηφισός

Ειδικότερα, η μελέτη αφορά τη βελτίωση του Αυτοκινητοδρόμου ΑΘΕ (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι) από τον ανισόπεδο κόμβο Μεταμόρφωσης έως τον ανισόπεδο κόμβο με την παραλιακή οδό (ΣΕΦ) και έχει ως αντικείμενο το εξής:

Τη βελτίωση της της κυκλοφοριακής διαχείρισης του «Κηφισού» με μικρές ή μεσαίες κοστολογικές παρεμβάσεις υφιστάμενης υποδομής αλλά και η αναβάθμιση υφισταμένων ή και κατασκευή εναλλακτικών οδικών αξόνων.

Τα άλλα έργα που θα «σώσουν» τον Κηφισό

Ανεξάρτητα από την εν λόγω προς ανάθεση κυκλοφοριακής μελέτης, ήδη δρομολογούνται παρεμβάσεις που -έστω έμμεσα- προμηνύουν τη βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών στον «Κηφισό».

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ανάπτυξη Επιχειρηματικού Πάρκου στο Δήμο Φυλής, ένα έργο για το οποίο το ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε την έναρξη δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού. Το έργο λογίζεται ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς μεταξύ άλλων θα απομακρύνει χιλιάδες φορτηγά από τον Κηφισό, κάτι που θα συνδράμει καθοριστικά στο να καταστούν πιο ανθρώπινες οι μετακινήσεις όσων κινούνται καθημερινά στον συγκεκριμένο οδικό άξονα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
μποτιλιάρισμα Κηφισός

Παράλληλα, τα κυκλοφοριακά δεδομένα στον Κηφισό αναμένεται να βελτιωθούν αισθητά και από την επέκταση του δικτύου του Μετρό με την προσθήκη νέων σταθμών (βλ. στη Δυτική Αττική με επέκταση της Γραμμής 2), όπως και από το έργο της «Μεγάλης Παράκαμψης της Αττικής», εφόσον πάρει την άγουσα της υλοποίησης.

Το τελευταίο αφορά σε αυτοκινητόδρομο μήκους 40 χλμ. που σύμφωνα με την πρόταση μεγάλου ελληνικού κατασκευαστικού ομίλου θα ξεκινάει από κόμβο στα Οινόφυτα σε κόμβο στην Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας και θα έχει κατάληξη στην Ελευσίνα (κόμβο Αγίου Λουκά).

Η υλοποίηση του έργου θα σηματοδοτούσε τη σύνδεση του δυτικού τμήματος της Αττικής Οδού, και των νοτίων οδικών αξόνων της Ελλάδος, με την περιοχή της χώρας βόρεια των Οινοφύτων, απορροφώντας την κίνηση των βαρέων οχημάτων που συμβάλλουν στο χάος του Κηφισού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ