Τέλος η οδήγηση στον ομορφότερο δρόμο της Ευρώπης; -Ποιο πρόβλημα έχει εμφανιστεί

snake pass

Δυσοίωνο δείχνει το μέλλον του Snake Pass, μιας διαδρομής που χαρίζει μοναδικές εμπειρίες στους φίλους της οδήγησης.

Θέση στη λίστα με τους ομορφότερους και ταυτόχρονα πιο επικίνδυνους δρόμους του κόσμου κατέχει το Snake Pass”, το ορεινό πέρασμα στο Ντέρμπισαϊρ της Μ. Βρετανίας που διασχίζει τα Πέννινα Όρη μεταξύ της πόλης Γκλόσοπ και της λίμνης Ladybower.

Το Snake Pass εξυπηρετεί τον δρόμο A57, που συνδέει το Μάντσεστερ με το Σέφιλντ, αλλά δεν αποτελεί πλέον τη βασική διαδρομή μεταξύ των δύο πόλεων, καθώς η κυκλοφορία κατευθύνεται πλέον μέσω του περάσματος Woodhead, που βρίσκεται βορειότερα.

snake pass
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεχίζει, ωστόσο, να προκαλεί δέος στους φίλους της οδήγησης, οι οποίοι δεν αποθαρρύνονται από τις συχνές κατολισθήσεις που πολλές φορές καθιστούν μονόδρομο το κλείσιμο του μαγευτικού δρόμου.

Σύμφωνα, μάλιστα, με άρθρο του BBC, η κατάσταση έχει επιδεινωθεί σε τέτοιο βαθμό τα τελευταία χρόνια που το Συμβούλιο της Κομητείας του Ντέρμπισαϊρ προειδοποίησε ότι αδυνατεί να αντέξει το οικονομικό βάρος των συνεχώς επισκευών, ενώ ζήτησε κυβερνητική βοήθεια για να συνεχίζει να είναι σε θέση να κρατάει τον δρόμο ανοιχτό.

snake pass

Χωρίς πρόσθετη χρηματοδότηση, το μέλλον του Snake Pass είναι αβέβαιο, με το ενδεχόμενο μόνιμου κλεισίματος για τα οχήματα να προβάλλει ως ιδιαίτερα πιθανό, αναφέρεται στο κείμενο.

«Πιστεύω ότι το Snake Pass, λόγω της γεωλογίας της περιοχής, ήταν πάντα μια πρόκληση όσον αφορά τις κατολισθήσεις και τη μετακίνηση του εδάφους στην περιοχή», δήλωσε η Charlotte Cupit, μέλος του συμβουλίου μεταφορών της κομητείας του Ντέρμπισαϊρ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
snake pass κατολίσθηση

Υποστηρίζει δε ότι το συμβούλιο καλείται να διαχειρίζεται πάνω από 200 κατολισθήσεις, ενώ τα προβλήματα δείχνουν να επιδεινώνονται λόγω των ολοένα και πιο ακραίων καιρικών φαινομένων, όπως είναι οι πλημμύρες και οι έντονες χιονοπτώσεις.

Σε ένα σημείο, μάλιστα, της διαδρομής, στο Alport, το μισό οδόστρωμα έχει υποχωρήσει πλήρως, με αποτέλεσμα να εγκατασταθούν φωτεινοί σηματοδότες, ώστε τα οχήματα να μπορούν να χρησιμοποιούν ακόμα τη μία λωρίδα κυκλοφορίας.

«Δεν έχουμε τους πόρους για να πραγματοποιήσουμε την επισκευή, καθώς αυτό θα κόστιζε πολλά εκατομμύρια λίρες και θα αφαιρούσε κονδύλια από τον ευρύτερο προϋπολογισμό των αυτοκινητοδρόμων που λαμβάνουμε», πρόσθεσε η Cupit.

snake pass κατολίσθηση
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πλαίσιο αυτό, το συμβούλιο ζήτησε από το Υπουργείο Μεταφορών (DfT) τη δημιουργία ενός «ταμείου κατολισθήσεων» που θα επιτρέψει στον δρόμο να παραμείνει ανοιχτός.

Το DfT, ωστόσο, δήλωσε στο BBC ότι «δεν είναι υπεύθυνο για το Snake Pass» και «δεν διαθέτει αποθεματικά κονδύλια για επισκευές τέτοιου μεγέθους».

Η συγκεκριμένη εξέλιξη καθιστά δυσοίωνο το μέλλον της διαδρομής που κάθε χρόνο συγκεντρώνει εκατομμύρια φίλους της οδήγησης. Η απαγόρευση ωστόσο οδήγησης στο Snake Pass δεν σημαίνει ότι ο δρόμος θα ερημώσει, μιας και το συμβούλιο μεταφορών του Ντέρμπισαϊρ πιστεύει ότι ίσως μετατραπεί σε μια διαδρομή για ποδήλατο και πεζοπορία.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ