Μπαίνει τέλος στην αναρχία των πατινιών – Τι αλλάζει στα όρια ταχύτητας και ηλικίας
Αυστηρούς κανόνες για τη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών θεσπίζει η Ρώμη, σε μια προσπάθεια να περιοριστούν τα ατυχήματα στους δρόμους της πόλης.
Αποφασισμένη να δώσει τέλος στην αναρχία που έχουν δημιουργήσει στους δρόμους τα ηλεκτρικά πατίνια είναι η Ρώμη, η οποία λαμβάνει δραστικά μέτρα, με φόντο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.
Στον απόηχο μιας πληθώρας τροχαίων ατυχημάτων όπου εμπλέκονταν αναβάτες ηλεκτρικών πατινιών, η ιταλική πρωτεύουσα συγκροτεί κανονιστικό πλαίσιο όπου θα επιτρέπεται η χρήση τους αποκλειστικά από ενήλικες, με την ταυτόχρονη επιβολή ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 20 χλμ./ώρα.
BUY NOW
Όπως αναφέρει η Guardian, αυτή τη στιγμή στη Ρώμη κυκλοφορούν περί τα 14.500 ηλεκτρικά πατίνια, τα οποία παρέχονται από 7 εξουσιοδοτημένες εταιρείες.
Με τα ηλεκτρικά πατίνια να πλημμυρίζουν τους δρόμους, πολλοί εκ των αναβατών επιδεικνύουν επικίνδυνη συμπεριφορά πίσω από το τιμόνι τους. Μεταξύ άλλων, κυκλοφορούν στα πεζοδρόμια, δυσχεραίνοντας την κυκλοφορία των πεζών.
Το χάος που έχει προκληθεί από τα εν λόγω μέσα μικροκινητικότητας έχει θορυβήσει τη δημοτική αρχή της πόλης. Σημειώνεται, ότι 17 άνθρωποι σκοτώθηκαν στην Ιταλία τα τελευταία δύο χρόνια μετά από ατυχήματα με ηλεκτρικά πατίνια, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία.
«Άγρια Δύση» χαρακτήρισε το σκηνικό που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στη Ρώμη, ο επικεφαλής της ένωσης προστασίας καταναλωτών Cadacons, Carlo Rienzi, προσθέτοντας ότι «τα πατίνια κυκλοφορούν εκεί όπου δεν θα έπρεπε, συχνά με δύο αναβάτες πάνω τους, και χωρίς να υπολογίζουν τα όρια ταχύτητας».
Αποθαρρυντικά είναι και τα στοιχεία των αστυνομικών αρχών της πόλης, που κάνουν λόγο για 15 ατυχήματα κάθε μήνα.
Οι αρχές, λοιπόν, αποφάσισαν να αυστηροποιήσουν το πλαίσιο, περιορίζοντας το ανώτατο όριο ταχύτητας από 24 στα 20 χλμ./ώρα στους δρόμους, και στα μόλις 6 χλμ./ώρα σε περιοχές όπου κυκλοφορούν πεζοί.
Επιπροσθέτως, θα επιτρέπεται να τα οδηγούν μόνο οι ενήλικες, ενώ η στάθμευσή τους θα γίνεται αποκλειστικά σε συγκεκριμένα σημεία που έχουν χωροθετηθεί για τον συγκεκριμένο σκοπό.