Το sportscar της ιαπωνικής εταιρείας δεν είναι πλέον διαθέσιμο -για το μοντέλο του 2025- με τον δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα που χρησιμοποιούσε από το 2021.
Η Supra παρουσιάστηκε το 2019 με τον εξακύλινδρο εν σειρά Turbo κινητήρα των 3.0 λίτρων, απόδοσης 382 ίππων. Όμως, το '21 προστέθηκε στη γκάμα και το μοτέρ των 2.0 λίτρων, επίσης υπερτροφοδοτούμενο, που αποδίδει 255 ίππους και 400 Nm ροπής.
Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, η δίλιτρη Supra σημειώνει το sprint 0-100 km/h σε περίπου 5,0 δευτερόλεπτα, που δεν είναι καθόλου άσχημα. Για πολλές αγορές, αυτή η μικρότερη πρόταση έδειχνε αρκετά ελκυστική.
BUY NOW
Όμως, η εμπορική της πορεία δεν ήταν ιδιαίτερα αξιόλογη. Η εξακύλινδρη εκδοχή αποδείχθηκε πιο επιτυχημένη, και κατά συνέπεια η Toyota -προφανώς για αυτόν το λόγο- αφαίρεσε τη δίλιτρη έκδοση από τους καταλόγους της για το μοντέλο του 2025, μετά από μόλις τρία χρόνια.
Μάλιστα, το επιβεβαίωσε και ένας εκπρόσωπος της εταιρείας, λέγοντας πως «το τετρακύλινδρο μοντέλο δεν θα ανήκει πλέον στη γκάμα». Έτσι, για το 2025 η τρίλιτρη έκδοση θα είναι η μοναδική του ιαπωνικού sportscar, και θα προσφέρεται είτε με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων είτε με μηχανικό 6 ταχυτήτων - με επιτάχυνση 0-96 km/h 3,9 ή 4,2 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ