Τέλος οι τζαμπατζήδες στη Θεσσαλονίκη -Γιατί δεν θα μπαίνει κανείς χωρίς εισιτήριο στα λεωφορεία

eisitirio oasa prostimo elegktes

Χείρα βοηθείας στους ελεγκτές του ΟΑΣΘ θα προσφέρουν 60 επιπλέον άτομα που θα συνδράμουν στην αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.

Ένα αποφασιστικό βήμα για τον περιορισμό της εισιτηροδιαφυγής στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης έγινε την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου, μιας και υπεγράφη η σύμβαση με τον ανάδοχο που αναλαμβάνει να συνεπικουρεί με 60 άτομα τους δημόσιους ελεγκτές του ΟΑΣΘ στον έλεγχο κομίστρου.

Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με τα στοιχεία, στη Θεσσαλονίκη χωρίς εισιτήριο κινούνται περίπου τρεις στους τέσσερις επιβάτες, ενώ το πρόβλημα είναι έντονο και στην Αθήνα.

Ο πολλαπλασιασμός των ελέγχων μέσω 60 επιπλέον ελεγκτών αποτελεί μόλις μία από τις δράσεις του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης για την πάταξη του φαινομένου, το οποίο του προκαλεί σημαντική οικονομική ζημιά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οασθ

Επιπλέον, από τη Δευτέρα 23/09/2024, η επιβίβαση στα οχήματα των λεωφορειακών γραμμών 4, 7, 11Τ, 24, 26, 28, 30, 35, 37 και 38 γίνεται αποκλειστικά από τη μπροστινή πόρτα. Η ίδια πολιτική εφαρμόζεται και στα αστικά λεωφορεία γραμμών αρμοδιότητάς του ΚΤΕΛ, 42, 43, 53, 53Α, 90,91,92 και 59-60-61 (εκτελούνται από ΚΤΕΛ Σερρών).

Σύμφωνα με πρόσφατη ενημέρωση του ΟΑΣΘ, μέσα σε μια εβδομάδα, στις δέκα λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ όπου ισχύει το μέτρο, οι επικυρώσεις αυξήθηκαν σε ποσοστό άνω του 73%.

Ακόμα έχει τοποθετηθεί ειδική σήμανση σε όλα τα λεωφορεία, η οποία προτρέπει στη χρήση εισιτηρίου και ταυτόχρονα προειδοποιεί για τα πρόστιμα, ενώ το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής προβάλεται σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με στόχο την ευαισθητοποίησή τους και την ενδυνάμωση της κοινωνικής ευθύνης σε νεαρή ηλικία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής είναι μεγάλο και υπαρκτό. Σε μεγάλο βαθμό οφείλεται σε μία κακή παράδοση που δημιουργήθηκε τα προηγούμενα χρόνια, όταν είχε σταματήσει ο έλεγχος κομίστρου. Σήμερα ο ΟΑΣΘ έχει πλέον αλλάξει επίπεδο και το κοινωνικό αγαθό που λέγεται αστικές συγκοινωνίες, έχει βελτιωθεί. Έτσι πλέον η μείωση της εισιτηριοδιαφυγής αποτελεί την πρώτη μας προτεραιότητα», είχε δηλώσει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης.

λεωφορεία ΟΑΣΘ

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με δήλωση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, σε ενημερωτική εκδήλωση του ΟΣΕΘ για τον νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Θεσσαλονίκης, ως προς τα λεωφορεία γίνονται οι εξής ενέργειες:

- Κυκλοφορούν τα 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, με τα οποία ανανεώθηκε το 1/3 του στόλου του ΟΑΣΘ.

- Δρομολογείται διαγωνισμός του ΟΣΕΘ για τη μίσθωση επιπλέον λεωφορείων, για 10+5 έτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

- Προχωρούν οι διαδικασίες για τη συνολική ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΘ, με leasing.

- Έγιναν προσλήψεις, με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, 190 οδηγών στον ΟΑΣΘ.

- Ενισχύεται ο ΟΑΣΘ με ιδιώτες ελεγκτές, καθώς ήδη χθες υπογράφηκε η σύμβαση με τον ανάδοχο που αναλαμβάνει να συνεπικουρεί με 60 άτομα τους δημόσιους ελεγκτές του ΟΑΣΘ στον έλεγχο κομίστρου.

- Αντικαθίστανται, από τον ΟΑΣΘ, 18 μισθωμένα λεωφορεία του 2009, με ισάριθμα νεότερα, τα 13 από τα οποία διαθέτουν ήδη πινακίδες και βγαίνουν άμεσα στην κυκλοφορία, ενώ τα υπόλοιπα 5 θα δρομολογηθούν τις επόμενες μέρες.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ