Ένα ηλεκτρικό όχημα αστικής μικροκινητικότητας ακούγεται ότι μπορεί να είναι στα πλάνα της Tesla, στο στιλ του Citroen Ami και του Fiat Topolino.
Η επιτυχία του γαλλικού τετράτροχου πόλης Citroen Ami, ενός οικονομικού, λιτού και μικροσκοπικού οχήματος μικροκινητικότητας με δύο θέσεις επιβατών και τελική ταχύτητα 45 km/h, ενδέχεται να δελεάσει ακόμα και την Tesla να μπει σε αυτή την κατηγορία - σύμφωνα με δημοσιεύματα στην Ιταλία.
Η εταιρεία της Καλιφόρνιας, βεβαίως, κατασκευάζει μεγάλα, πολυτελή και προηγμένης τεχνολογίας ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά -ως γνωστόν- ήδη ετοιμάζει το δικό της ηλεκτρικό πόλης κάτω των 25.000 ευρώ που θα κατασκευάζεται στο gigafactory του Βερολίνου για τη διάθεσή του στην ευρωπαίκή αγορά.
BUY NOW
Τώρα, οι ιταλικές φήμες αναφέρουν ότι ίσως η Tesla να θελήσει να κατέβει και στην πιο μικρή κατηγορία οχημάτων - και μάλιστα ένας ιδιώτης προχώρησε σε ένα υποθετικό ψηφιακό σχέδιο (κεντρική φωτό), αντλώντας την έμπνευσή του από τα μικρά αυτοκίνητα πόλης Kei της Ιαπωνίας.
Η σπουδή του είναι ένα μίνι όχημα 2,5 μέτρων μήκους, με ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στο πίσω κάθισμα και με μπαταρία τεχνολογίας LFP για να κρατηθεί χαμηλά το κόστος, που θεωρητικά θα δύναται να φορτίζει σε ποσοστό 10-80% σε μία ώρα.
Η επιτυχία του Citroen Ami οδήγησε και τις Opel και Fiat να προχωρήσουν σε αντίστοιχες προτάσεις (με το Rocks-e και Topolino αντίστοιχα), για μια κατηγορία που γνωρίζει άνθιση στην Ευρώπη δεδομένων των αυξανόμενων αναγκών κινητικότητας με μεγάλη οικονομία και χαμηλό αντίκτυπο στο περιβάλλον των πόλεων.
Σε περίπτωση που ακολουθήσει και η Tesla αυτό το δρόμο, είναι το πιθανότερο ότι η δική της πρόταση δεν θα κοστίζει 7 ή 8 χιλιάδες ευρώ (όπως οι προτάσεις της Stellantis) αλλά περί τα 12.000 ευρώ, μιας και θα διαθέτει υψηλότερη ποιότητα και αυξημένο εξοπλισμό. Βεβαίως, όλα τα παραπάνω παραμένουν, προς το παρόν, στη σφαίρα της φημολογίας.