Θα αναστηθεί η Ferrari F40;

ferrari f40

Η σειρά «Icona» της Ferrari αποτίνει φόρο τιμής σε ιστορικά μοντέλα του ένδοξου παρελθόντος της φίρμας. Τόσο το Monza SP1 και P2, όσο και το Daytona SP3, είναι γνωστό πως έχουν επωμιστεί βαρύ φορτίο. 

Το V12 barchetta, αλλά και τα πρωτότυπα αγωνιστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1960, έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στο πάνθεον της αυτοκίνησης. Αυτή τη φορά όμως, το ενδιαφέρον στρέφεται στο επερχόμενο SP4. Σύμφωνα με το Top Gear, ίσως έχουμε πολύ σύντομα την αναβίωση της θρυλικής F40!

ferrari f40
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τουλάχιστον έτσι φαίνεται να επικαλούνται ανώνυμες, αλλά αρκετά αξιόπιστες πηγές. Το γεγονός πως το περιοδικό έχει αποδειχθεί όλα αυτά τα χρόνια πολύ έγκυρο, αλλά και το ότι η συγκεκριμένη είδηση γράφτηκε από τον ίδιο τον αρχισυντάκτη, έχει οπωσδήποτε τη δική του βαρύτητα.

ferrari daytona

Τα προηγούμενα μοντέλα δεν ήταν μόνο… «φούσκες», μια και παράχθηκαν κανονικά, βεβαίως περιορισμένο αριθμό μονάδων. Το Monza κατασκευάστηκε σε 499 παραδείγματα, ενώ το Daytona σε 599 και κόστισαν περισσότερο από 1 εκατομμύριο ευρώ. Εξυπακούεται πως αν πάρει όντως σάρκα και οστά το SP4, η παραγωγή θα είναι επίσης περιορισμένη και οπωσδήποτε η τιμή ανάλογα υψηλή.

Αξίζει να αναφερθεί πως τα SP1 και SP2, βασίστηκαν στην 812 Superfast και μοιράστηκαν πλαίσιο-κινητήρα. Το SP3 είχε… στενότερες σχέσεις με τη LaFerrari, αν και δεν διέθετε καθόλου υβριδικό σύστημα. Γιατί όχι η SP4, να μην συνδυάζει ανθρακονημάτινο πλαίσιο με V8 twin-turbo κινητήρα 4 λίτρων από την SF90; Δεν ακούγεται άσχημη ιδέα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μοντέλα σαν αυτά της σειράς Icona είναι εξαιρετικά κερδοφόρα για την ιταλική εταιρεία, καθώς η εξέλιξή τους είναι σχετικά φθηνή. Από την άλλη, οι υποψήφιοι (σαφώς ευκατάστατοι) αγοραστές είναι διατιθεμένοι να ξοδέψουν πακτωλό χρημάτων, προκειμένου να τα αποκτήσουν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ