
Δεν πρόκειται για ένα απλό μοντέλο της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς επί 15 χρόνια ανήκε στον αείμνηστο Πρόεδρο της, Gianni Agnelli.
Μάλιστα, ήταν ο πρώτος ιδιοκτήτης του, εντάχθηκε στο γκαράζ το 1986 όταν και κυκλοφόρησε (σ.σ. δηλαδή είναι Panda δεύτερης γενιάς) και ήταν ένα όχημα που χρησιμοποιούσε αρκετά στις προσωπικές του μετακινήσεις.

Έχει μόλις αναπαλαιωθεί και θα δημοπρατηθεί, μαζί με άλλα οχήματα του ανθρώπου που ισχυροποίησε τη Fiat, σε δημοπρασία που θα πραγματοποιηθεί στις 20 Απριλίου από τον διάσημο οίκο RM Sotheby’s.
BUY NOW

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, αναμένεται να πουληθεί έναντι ποσού που θα κυμαίνεται από τις 20.000 έως τις 40.000. Προφανώς η αξία του έχει εκτοξευτεί λόγω του ιδιοκτήτη του αλλά ειδικά μετά την αναπαλαίωση, είναι ένα αυτοκίνητο που θα είχε εύκολα θέση σε πολλές συλλογές.

Ήταν η 4x4 έκδοση της του Panda, που παρότι μικρό στο δέμας, ήταν ένα σκληρό και αποδοτικό σε δύσκολες συνθήκες όχημα. Με αυτό ο Agnelli πήγαινε συνήθως στις χειμερινές του εξορμήσεις στο St. Moritz.

Εκεί που σήμερα βλέπεις οχήματα που κοστίζουν ολόκληρες περιουσίες, πριν από 40 χρόνια, ένας από τους πλουσιότερους άνδρες στην Ιταλία αλλά κι ολόκληρη την Ευρώπη, πήγαινε με αυτό το μικρό αλλά ικανό αυτοκίνητο.

Ο «δικηγόρος» το πούλησε το 2001, δύο χρόνια πριν το θάνατό του. Στη συνέχεια, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έδωσε ο οίκος δημοπρασιών, πέρασε από άλλους τρεις ιδιοκτήτες και στη συνέχεια κατέληξε στα χέρια του σημερινού, πριν από περίπου πέντε χρόνια.

Η αναπαλαίωσή τους ολοκληρώθηκε στις αρχές του 2025 και παρότι έχει τέσσερις δεκαετίες στην πλάτη, είναι λες και βγήκε χθες από το εργοστάσιο! Μη φανταστείτε πως το εσωτερικό ήταν πολυτελές και γεμάτο φιοριτούρες. Ήταν απλό, λιτό και παραμένει όπως το είχε ο Agnelli. Όσο για το αμάξωμα, είναι σε μεταλλικό ασημί χρώμα.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι τιμή θα πιάσει τελικά, αφού σίγουρα θα υπάρξουν πολλοί υποψήφιοι να βάλουν στο γκαράζ τους ένα αυτοκίνητο που ανήκε σε έναν εκ των σημαντικότερων προσωπικοτήτων στην ιστορία της αυτοκίνησης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ