Σε τι «βασανιστήρια» υποβάλλει η Volkswagen τις μπαταρίες της πριν την παραγωγή

VW ID.4 Battery Chamber

Επενδύοντας 20 εκατομμύρια ευρώ η Volkswagen δημιούργησε στο Tennessee των ΗΠΑ ένα εξειδικευμένο εργαστήριο δοκιμών των μπαταριών των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, που προσομοιώνει τη χρήση ενός έτους σε μία εβδομάδα.

Στο εργαστήριο αυτό, που βρίσκεται στην πόλη Chattanooga και έχει επιφάνεια 3.000 τ.μ., 30 μηχανικοί και ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτων εκθέτουν τις μπαταρίες σε εξαντλητικές δοκιμασίες υπερβολικά υψηλής θερμοκρασίας που αγγίζει τους 130ο Κελσίου, όσο και ακραίου ψύχους μέχρι τους -70ο C.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, το εργαστήριο έχει έναν πάγκο στον οποίο οι μπαταρίες υπόκεινται μέσα σε μία εβδομάδα σε κάθε είδους καταπονήσεις και αναταράξεις που αντιστοιχούν σε έναν ολόκληρο χρόνο κυκλοφορίας του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στους δημόσιους δρόμους. Μία ακόμη δοκιμασία είναι η βύθιση των μπαταριών στο νερό, και μία άλλη η αντοχή τους στις φθορές και εκδορές.

Οι πρώτες δοκιμές στο εργαστήριο της VW στην Chattanooga ξεκίνησαν με τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου του ID.4 και θα συνεχιστούν με άλλες που η εταιρεία του Wolfsburg τοποθετεί στην γνωστή «ηλεκτρική» της πλατφόρμα ΜΕΒ.

Ο όμιλος Volkswagen διαθέτει ακόμα τρία αντίστοιχα εργαστήρια ακραίων δοκιμών των μπαταριών του - δύο στην Κίνα και ένα στη Γερμανία. Στόχος της εταιρείας είναι να διασφαλίσει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της θα επιβεβαιώσουν την -αμφισβητούμενη- φήμη τους ότι είναι πιο αξιόπιστα από τα αντίστοιχα με θερμικό κινητήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την ίδια πρακτική, με τους ίδιους στόχους, ακολουθούν και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες πριν από το λανσάρισμα κάθε νέου τους αυτοκινήτου. Μέχρι πρότινος μόνο τα αυθεντικά 4x4 και τα Pickup δέχονταν τέτοια κακομεταχείριση πριν την παραγωγή τους, αλλά πλέον αυτές οι δοκιμές είναι διαδεδομένες και στα αμιγώς ηλεκτρικά.

Η Ford, συγκεκριμένα, υποστηρίζει ότι οι δοκιμασίες αντοχής στις οποίες υπέβαλλε τη Mustang Mach-E ήταν ανάλογες με εκείνες που επεφύλασσε στα σκληροτράχηλά της Pickup της σειράς F. Η BMW πρόσφατα έκανε γνωστό ότι διεξήγαγε δοκιμές της ηλεκτρικής i7 σε ανυπόφορα υψηλές θερμοκρασίες, και κάτι αντίστοιχο έκανε και η ίδια η VW με το νέο της van ID.Buzz.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ