Πολύ σκληρή για να πεθάνει αποδεικνύεται η Saab, η οποία είναι είναι πολύ πιθανόν να επιστρέψει στη ζωή καθώς ένας νέος επενδυτής έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση του εντυπωσιακού Emily GT.
Σοβαρές πιθανότητες να φτάσει ως τη γραμμή παραγωγής διαθέτει ένα ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο, γνωστό και ως Emily GT, το οποίο εξελίχθηκε με σκοπό να δώσει ξανά ζωή στη Saab και στο εργοστάσιο της σουηδικής φίρμας στο μακρινό Trollhatan.
Μετά τη χρεωκοπία της Saab το 2010 και τις αποτυχημένο συνοικέσιο με την Spyker, στο προσκήνιο ήρθε η κινεζικών συμφερόντων National Electric Vehicle Sweden, η οποία απέκτησε τη σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία ώστε να την επαναφέρει στη ζωή, εκκινώντας την παραγωγή στο εργοστάσιο του Trollhatan.
BUY NOW
Τα πράγματα βέβαια δεν πήγαν όπως ακριβώς τα είχαν σχεδιάσει στη NEVS, παρά το γεγονός ότι το πλάνο για την εξέλιξη και την παραγωγή ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου με τη μορφή του Saab 9-3 μπήκε άμεσα σε εφαρμογή.
Απουσία χρηματοδότησης το project του PhoeniX δεν υλοποιήθηκε ποτέ, καθώς η NEVS χρεοκόπησε, φτάνοντας τον Μάρτιο του 2023 να απολύσει το 95% του προσωπικού της.
Το αμέσως επόμενο διάστημα ήρθε στο φως της δημοσιότητας ένα ακόμα πολλά υποσχόμενο project το οποίο έμεινε στα χαρτιά. Ο λόγος για ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο, το οποίο έγινε γνωστό ως Emily GT.
Το συγκεκριμένο sport sedan θα περνούσε στη γραμμή παραγωγής με μια μπαταρία μεγέθους 175 kWh, η οποία θα εξασφάλιζε αυτονομία μεγαλύτερη των 1.000 χιλιομέτρων.
Οι εικόνες του αυτοκινήτου και οι γενναιόδωρες τεχνικές προδιαγραφές του οι οποίες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας προκάλεσαν αίσθηση, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον του αυτοκινητικού κόσμου.
Μάλιστα οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν έναν άγνωστο, για την ώρα, επενδυτή να έχει εκφράσει γραπτώς την πρόθεσή του να πάρει στα χέρια του το project του Emily GT, χωρίς ωστόσο να έχει ξεκαθαριστεί αν η κίνηση αυτή σχετίζεται με το πρώην εργοστάσιο της Saab στο Trollhatan και την πιθανότητα αναβίωσης της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σε κάθε περίπτωση, η ελπίδα να δούμε ένα ολοκαίνουργιο Saab στους δρόμους της Ευρώπης δείχνει να μην έχει πεθάνει, μολονότι η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία παραμένει επί της ουσίας ανενεργή για σχεδόν 15 χρόνια.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ