Η πάλαι ποτέ κραταιή ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία βάζει ξανά… μπρος τις μηχανές της για την κατασκευή προσιτών αυτοκινήτων που θα κατακλύσουν τη χώρα.
Μία δεύτερη ευκαιρία στη ζωή θα έχει η ιστορική ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία Moskvitch, η οποία δημιουργήθηκε επί Σοβιετικής Ένωσης με θεμελιώδη αρχή της την κατασκευή προσιτών και ανθεκτικών αυτοκινήτων, με ανταλλακτικά κατασκευασμένα στη Ρωσία και την Ανατολική Γερμανία.
Δεξαέξι χρόνια μετά την πτώχευσή της (2006), η Moskvitch είναι έτοιμη να συστηθεί ξανά με τους φίλους της αυτοκινήσης, πλημμυρίζοντας και πάλι τους ρωσικούς δρόμους με τα τετράτροχα προϊόντα της,
BUY NOW
Όπως επιβεβαιώθηκε, τα νέα μοντέλα της Moskvitch, που θα κατασκευάζονται στο πρώην εργοστάσιο της Renault στη Μόσχα, δεν θα είναι 100% ρωσικά, μιας και θα βασίζονται σε αυτά της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας JAC.
Πρόκειται για τα μοντέλα Moskvitch 3 και Moskvitch 3e, δύο crossovers που θα βασίζονται στα κινεζικά JAC JS4 και Ε40Χ.
Ειδικότερα, το Moskvich 3 (JAC JS4) θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η μία θα κινείται από ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.600 κ.εκ. που θα αποδίδει 109 ίππους και 150 Nm, την ίδια ώρα που η δεύτερη θα ενσωματώνει τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ. των 150 PS και 210 Nm. Τα κιβώτια θα είναι είτε χειροκίνητα με 6 σχέσεις, είτε αυτόματα.
Όσον αφορά το Moskvitch 3e (JAC E40X), αυτό θα είναι 100% ηλεκτρικό. Θα εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα 68 ίππων και μπαταρία ιόντων λιθίου που θα εξασφαλίζει έως και 410 χλμ. αυτονομίας.
Τα μοντέλα θα έχουν κοινό εξοπλισμό, ο οποίος θα περιλαμβάνει ηλεκτρικά παράθυρα, σύστημα κλιματισμού, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών και αερόσακο οδηγού. Προαιρετικά θα προσφέρεται cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, αερόσακος συνοδηγού και πλευρικοί αερόσακοι.
Η κατασκευή των Moskvitch 3 και Moskvitch 3e θα γίνει στο εργοστάσιο Moscow Automobile Plant θα ξεκινήσει πριν το τέλος του τρέχοντος έτους, με τη συνδρομή του Ρώσου κατασκευαστή φορτηγών KAMAZ.
Υπενθυμίζεται ότι η αναγέννηση της Moskvitch άρχισε να συζητείται μετά την αποχώρηση της Renault από τη Ρωσία τον περασμένο Μάϊο, ελέω της εισβολής στην Ουκρανία.
Οι Γάλλοι είχαν πουλήσει τότε το μερίδιο που είχαν στην AvtoVAZ στο κράτος, με το εργοστάσιο να παραμένει κλειστό. Τότε ο δήμαρχος της Μόσχας, Sergei Sobyanin, δήλωσε ότι προκειμένου να διατηρηθούν οι χιλιάδες θέσεις εργασίας, το εργοστάσιο θα λειτουργήσει ξανά για χάρη της πάλαι πότε πανίσχυρης Moskvitch.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ