Αυτή είναι η μάρκα αυτοκινήτων που επιστρέφει στην Ευρώπη -Ποια μοντέλα κατασκευάζει

Cadillac Lyriq

Συνώνυμο της πολυτέλειας και του κύρους στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, ένας Αμερικανός κατασκευαστής επιστρέφει στη Γηραιά Ήπειρο με στόχο την αγορά των ηλεκτρικών.

Με τον κόσμο του αυτοκινήτου να μεταβαίνει σιγά-σιγά προς ένα μέλλον μηδενικών εκπεμπόμενων ρύπων και τους μεγάλους σε κυβισμό κινητήρες εσωτερικής καύσης να μην στέκονται πλέον εμπόδιο στα επεκτατικά της πλάνα, η υπεραιωνόβια Cadillac αναμένεται να αποτελέσει εκ νέου το αντίπαλο «εντός έδρας» δέος για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές κύρους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ανακοίνωση για την επιστροφή της Cadillac έρχεται από επίσημα χείλη με τη μητρική General Motors να θέλει να ενισχύσει την παρουσία της στη Γηραιά Ήπειρο έπειτα από την «έξοδό» της από την Ευρώπη το 2017 με την πώληση των Opel και Vauxhall στο PSA Group, το οποίο μετεξελίχθηκε αργότερα στον σημερινό όμιλο Stellantis. Τότε η General Motors απέσυρε από την Ευρώπη και τη Chevrolet με μόνη εξαίρεση την πώληση των Corvette και Camaro.

Η General Motors αποσύρθηκε από τις ευρωπαϊκές αγορές το 2017 λόγω της αποτυχίας του ευρωπαϊκού της τμήματος να παρουσιάσει κερδοφορία για ένα παρατεταμένο χρονικό διάστημα στην Ευρώπη (20 περίπου χρόνια), ενώ η Opel πέρασε ξανά σε ευρωπαϊκά χέρια έπειτα από σχεδόν εννέα δεκαετίες και παρουσίασε σχεδόν αμέσως... κερδοφορία.

Το πρώτο μοντέλο της Cadillac που θα ξεκινήσει να πωλείται στην Ευρώπη είναι το νέο Lyric, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της αμερικάνικης εταιρείας με τη διάθεσή του να έχει ξεκινήσει στη Β. Αμερική από τα μέσα περίπου της περασμένης χρονιάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ηλεκτρικό Lyriq είναι προς το παρόν διαθέσιμο σε δύο διαμορφώσεις με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Στην πισωκίνητη έκδοση η ισχύς φτάνει στους 347 ίππους και τα 440 Nm ροπής, ενώ στην 4κίνητη η συνδυαστική ισχύς είναι 507 ίπποι και η μέγιστη τιμή της ροπής βρίσκεται στα 610 Nm.

Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις η χωρητικότητα της μπαταρίας του σχεδόν πέντε μέτρων SUV φτάνει τα 102 kWh και προσφέρει φόρτιση έως και 190 kW και αυτονομία λίγο πάνω από 500 χλμ. κατά το αμερικάνικο πρότυπο κατανάλωσης.

Όπως φαίνεται η πρώτη αγορά που θα υποδεχτεί και μάλιστα σχετικά άμεσα τα ηλεκτρικά μοντέλα της αμερικάνικης εταιρείας είναι η Ελβετία, ενώ έπειτα από αυτό θα ακολουθήσουν τέσσερεις ακόμη χώρες μεταξύ των οποίων η Σουηδία και η Γαλλία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Αμερικάνοι σκοπεύουν να διαθέσουν μια πλήρη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων μέχρι το τέλος της 10ετίας ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό αν στις ευρωπαϊκές αγορές θα περιληφθεί και η Γερμανία, ως η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ