Δυσαρεστημένος πελάτης μπαίνει σε αντιπροσωπεία με το αυτοκίνητό του -Το βίντεο που έγινε viral
Ο αγοραστής ενός μεταχειρισμένου Subaru δεν έμεινε ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο και αποφάσισε να το επιστρέψει στην αντιπροσωπεία λίγες ώρες μετά από την αγορά του, με τον πιο ασυνήθιστο τρόπο.
Αν σας έχει τύχει να αγοράσετε κάτι το οποίο αποδείχθηκε διαφορετικό απ’ ό,τι σας υποσχέθηκαν, γνωρίζετε ότι το αίσθημα που συνοδεύει την παραπάνω διαπίστωση είναι πολύ δυσάρεστο. Αυτό το αίσθημα ωστόσο γίνεται ακόμη πιο έντονο όταν πρόκειται για αντικείμενα μεγάλης αξίας, όπως για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο.
Αυτό ακριβώς συνέβη σε έναν δυσαρεστημένο πελάτη στις ΗΠΑ, ο οποίος αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Subaru Outback από αντιπροσωπεία της Mazda στην πόλη Sandy στην πολιτεία Utah των ΗΠΑ.
BUY NOW
Όταν λίγες ώρες αργότερα διαπίστωσε ότι δεν είχε ενημερωθεί για κάποια λεπτομέρεια σχετικά με το αυτοκίνητο (ενδεχομένως σχετικά με την ύπαρξη κάποιας βλάβης), κάλεσε την αντιπροσωπεία για να διαμαρτυρηθεί και να αιτηθεί να επιστρέψει το αυτοκίνητο. Ωστόσο η αντιπροσωπεία τον ενημέρωσε ότι δεν έχει το δικαίωμα να το κάνει, αφού η συμφωνία μεταξύ τους ήταν να το αγοράσει στην κατάσταση που βρισκόταν.
Όταν κατάλαβε ότι δεν μπορεί να πάρει τα χρήματά του πίσω, απείλησε τηλεφωνικά τον υπάλληλο της αντιπροσωπείας ότι θα «εισβάλει» μαζί με το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία μέσα από τη τζαμαρία. Και όπως αποδείχτηκε μιλούσε πολύ σοβαρά, καθώς το ίδιο απόγευμα επέστρεψε το Subaru Outback,περνώντας με μεγάλη ταχύτητα μέσα από την τζαμαρία της εισόδου.
Ένας αυτόπτης μάρτυρας κατέγραψε τη σκηνή και ανέβασε το βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δεν είναι σαφές ποια ήταν η αιτία που εξόργισε τόσο πολύ τον ιδιοκτήτη του Subaru Outback, ωστόσο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν διαθέσιμο την επόμενη μέρα στην ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας, στην τιμή των 3.755 δολαρίων, αρκετά κάτω από τον μέσο όρο των τιμών στη χώρα για το συγκεκριμένο μοντέλο, κάτι που ίσως μαρτυρά την ύπαρξη κάποιας σοβαρής βλάβης.