Η ιταλική κατασκευάστρια εταιρεία supercars προσπαθεί να κατευνάσει τις ανησυχίες των πελατών της.
Η Ferrari σχεδιάζει να προσφέρει υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης για την επόμενη γενιά υβριδικών και ηλεκτρικών υπεραυτοκίνητων της για να καταπραΰνει τις ανησυχίες των πελατών σχετικά με τα παλιότερα πακέτα μπαταριών.
Σύμφωνα με πληροφορίες η κατασκευάστρια εταιρεία supercars πρόκειται να προσφέρει μια ετήσια συνδρομή που κοστίζει περίπου 7.000 ευρώ (7.500 δολάρια) για μπαταρίες. Η υπηρεσία θα δίνει το δικαίωμα στους οδηγούς για αντικατάσταση μπαταρίας σε υβριδικά μοντέλα, όπως το plug-in υβριδικό SF90 Stradale αξίας 418.000 ευρώ, μετά από οκτώ χρόνια καλύπτοντας με αυτό τον τρόπο πιθανά ελαττώματα.
BUY NOW
Ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες υψηλών προδιαγραφών, όπως η Bugatti και η Aston Martin, χρεώνουν τους αγοραστές τους με σημαντικά ποσά για να βοηθήσουν στην εξυπηρέτηση των οχημάτων, δημιουργώντας πρόσθετα έσοδα.
Το Valkyrie των 3 εκατομμυρίων δολαρίων της Aston Martin προσελκύει αμοιβή σχεδόν 450.000 δολαρίων για τρία χρόνια, ενώ μια τετραετής επέκταση της εγγύησης για την ίδιας τιμής Bugatti Chiron επιστρέφει στους οδηγούς περίπου 170.000 δολάρια.
Ένας εκπρόσωπος της Ferrari αρνήθηκε να σχολιάσει το σχέδιο συνδρομής για τις μπαταρίες.
Η Ferrari θα προσφέρει την ίδια υπηρεσία για το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που αναμένεται στα τέλη του επόμενου έτους, σύμφωνα με δημοσιεύματα του Ξένου Τύπου. Επίσης μια δεύτερη αντικατάσταση της μπαταρίας προγραμματίζεται αυτόματα στο 16ο έτος ενός οχήματος. Όλα τα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας καλύπτονται από τυπική τριετή εγγύηση. Για τα υβριδικά, αυτό επεκτείνεται σε πέντε χρόνια για μπαταρία και σχετικά εξαρτήματα.
Η συνδρομητική υπηρεσία μπαταρίας αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής του Διευθύνοντος Συμβούλου Benedetto Vigna για την αναζήτηση νέων ροών εσόδων, χτίζοντας παράλληλα την αφοσίωση των πελατών. Θα είναι διαθέσιμο μέσω των επίσημων αντιπροσώπων της Ferrari και στοχεύει στη διατήρηση της αξίας μεταπώλησης των οχημάτων και στην υπέρβαση της επιφυλακτικότητας των καταναλωτών να αλλάξουν από κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Τα υβριδικά μοντέλα αντιπροσώπευαν περίπου τις μισές πωλήσεις το περασμένο τρίμηνο. Οι συνολικές πωλήσεις πέρυσι ανήλθαν σε κάτι λιγότερο από 14.000 αυτοκίνητα, με την παραγωγή της Ferrari να ξεπουλιέται συνήθως πολύ νωρίτερα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία θα αλληλεπιδρά με την τεχνολογία EV και κινητήρων εσωτερικής καύσης για χρόνια, εξυπηρετώντας παραδοσιακούς πελάτες και νεότερους πελάτες με διαφορετικές προτιμήσεις, καθώς και τηρώντας τους αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές CO2. Ο Vigna έχει δεσμευτεί να προχωρήσει στην ηλεκτροκίνηση, ακόμη και όταν η ζήτηση EV στην ευρύτερη αγορά μειώνεται.