Ιδιαίτερη φαίνεται ότι ήταν η αδυναμία που είχε ο τέως Βασιλιάς Κωνσταντίνος στο εμβληματικό μοντέλο με τη μοναδική πολυτέλεια και τις απαράμιλλες off-road ικανότητες.
Σε έναν θρύλο της αυτοκινήσης έχει εξελιχθεί η Mercedes G-Class, το θηριώδες τετρακίνητο SUV της γερμανικής εταιρείας από τη Στουτγάρδη, που παντρεύει την πολυτέλεια με τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα.
Από το 1979, όταν και ξεκίνησε η ιστορία της, μέχρι και σήμερα, η G-Class έχει καταφέρει να αποκτήσει εκατομμύρια οπαδούς, πολλοί εκ των οποίων είχαν τη δυνατότητα να την εντάξουν στο γκαράζ τους. Σε αυτούς συγκαταλέγεται και ο τέως Βασιλιάς Κωνσταντίνος ο οποίος βασίλευσε από το 1964 έως το 1973.
BUY NOW
Γνωστός για την αγάπη του για τους τέσσερις τροχούς, το 1993 ο τελευταίος Βασιλιάς της Ελλάδας ενέταξε στη συλλογή του μια καινούργια G-Class προκειμένου να τον συντροφεύει, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, στις μετακινήσεις του στο σαλέ της οικογένειάς του στην Ελβετία.
Πρόκειται για το μοντέλο “500 GE” που έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 1993, στο πλαίσιο της προσπάθειας της Mercedes να ανακατέψει την τράπουλα στην κατηγορία των premium 4x4 SUV όπου η κυριαρχία του Range Rover έμοιαζε ακλόνητη.
Όπως μαρτυράει η ονομασία της, στόχος ήταν να παραχθεί σε μόλις 500 κομμάτια (σ.σ. αν και τελικά κατασκευάστηκαν 446), ενώ ήταν η πρώτη G-Class που εξοπλίστηκε με V8 μοτέρ. Αυτό είχε χωρητικότητα 4.973 κ.εκ. και απέδιδε 240 PS/375 Nm, επιτρέποντας στο μοντέλο να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ.
Φορούσε ελαστικά Bridgestone διαστάσεων 265/70 R16 σε αλουμινένιες ζάντες, ενώ σύμφωνα με τη Mercedes η ανάρτηση εξελίχθηκε με έμφαση στην άνεση.
Το εσωτερικό της 500 GΕ θα ήταν αδύνατο να μη διακρίνεται για τον premium χαρακτήρα του, με δερμάτινα καθίσματα, κομψές ξύλινες επενδύσεις και πολλά στοιχεία που απογείωναν το στιλ του μοντέλου, ενώ μεγάλη δημοφιλία γνώρισε και το χρώμα “Amethyst” που «έντυνε» το αμάξωμα.
Το 2012 ο τέως Βασιλιάς Κωνσταντίνος είχε απαθανατιστεί πίσω από το τιμόνι της G-Class κατά την επίσκεψή του στην Άνω Χώρα Ναυπάκτού, ενώ το 2016 το αυτοκίνητο δημοπρατήθηκε στη Δανία από τον βρετανικό οίκο Iconic Auctioneers έναντι 25.310 λιρών, ήτοι 30.379 ευρώ με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.
Σύμφωνα με τον οίκο δημοπρασιών, η 500 GE είχε όλα τα απαραίτητα έγγραφα που πιστοποιούσαν ότι άνηκε στον Κωνσταντίνο Γλύξμπουργκ.
Η συλλογή του Κωνσταντίνου περιελάμβανε και άλλα αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένης μιας BMW 507 που πρόσφατα δημοπρατήθηκε έναντι 2,07 εκ. ευρώ.