Citroen e-C3

Τι είπε ο Πρωθυπουργός για το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας;

αδειεσ-περιπολικο

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκαθάρισε ότι πρέπει να σταματήσουμε να «ματώνουμε» στους δρόμους.

Στον αναθεωρημένο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ο οποίος θα παραμείνει σε δημόσια διαβούλευση έως και τις 24 Ιανουαρίου 2025, αναφέρθηκε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην καθιερωμένη ανάρτηση στα social media, αναφερόμενος στo κυβερνητικό έργο.

Ο Πρωθυπουργός ξεκαθάρισε ότι κατηγοριοποιούνται οι παραβάσεις οι οποίες επικεντρώνονται πλέον στον οδηγό και όχι στο όχημα ενώ πλέον προβλέπονται αυστηρές κυρώσεις για τους παραβάτες οδηγούς οχημάτων μικροκινητικότητας αλλά και για εκείνους που δεν χρησιμοποιούν ζώνη ασφαλείας ή κράνος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκαθάρισε επίσης ότι πρέπει να σταματήσουμε να «ματώνουμε» στους δρόμους, ώστε να γίνουμε και σε αυτό το πεδίο μια κανονική ευρωπαϊκή χώρα ενώ προανήγγειλε μπαράζ ελέγχων από την Τροχαία αλλά και επιβολή προστίμων με ηλεκτρονικά Μέσα.

Πιο συγκεκριμένα ο Πρωθυπουργός στην ανάρτησή του επισήμανε ειδικά για το νέο ΚΟΚ ότι: «Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση. Προβλέπει για τους παραβάτες οδηγούς ποινές αντίστοιχες με τη σοβαρότητα κάθε παράβασης, οι οποίες κατηγοριοποιούνται ανάλογα με την επικινδυνότητά τους. Οι ποινές μάλιστα θα κλιμακώνονται για όσους υποπίπτουν συχνά σε παραβάσεις και πλέον, επικεντρώνονται στον οδηγό και όχι στο όχημα.

Γίνονται πιο αυστηρές οι κυρώσεις για τα οχήματα μικροκινητικότητας και τα μηχανοκίνητα δίκυκλα, για τη μη χρήση του κράνους -που όπως και η ζώνη, σώζει ζωές- αλλά και για τη μη τήρηση των ορίων ταχύτητας που, εντός του αστικού ιστού και σε οδούς γειτονιάς, δεν θα υπερβαίνουν τα 30 χλμ/ώρα. Προχωράμε στην αξιοποίηση τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων, όπως είναι οι κάμερες στα λεωφορεία, για τη διαπίστωση των παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την είσπραξη των προστίμων. Ταυτόχρονα εντείνουμε τους ελέγχους. Κατά την περίοδο των φετινών γιορτών ελέγχθηκαν 282.705 οχήματα, 86.709 περισσότερα σε σύγκριση με πέρυσι την αντίστοιχη περίοδο και βεβαιώθηκαν 78.596 παραβάσεις, 27.311 περισσότερες από ό,τι πέρυσι. Τα σοβαρά τροχαία ήταν λιγότερα, όμως και μια ζωή είναι πολύτιμη. Πρέπει να κερδίσουμε το στοίχημα της μείωσης των τροχαίων στη χώρα μας, να σταματήσουμε να «ματώνουμε» στους δρόμους, ώστε να γίνουμε και σε αυτό το πεδίο μια κανονική ευρωπαϊκή χώρα.»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ