Τι γύρευαν οι Κινέζοι στο υπουργείο Μεταφορών;

ψηιιι

Η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών έθεσε επί τάπητος το θέμα τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων.

Το θέμα συνεπούς τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων ώστε τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία να τεθούν σε κυκλοφορία το πρώτο εξάμηνο του 2024 έθεσε επί τάπητος η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στους κατασκευαστές των κινέζικων οχημάτων.

Ειδικότερα και σε συνέχεια των αποφάσεων που ελήφθησαν στο Υπουργικό Συμβούλιο για την προμήθεια 250 ηλεκτροκίνητων λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και της συνεδρίασης στην αρμόδια Κοινοβουλευτική Επιτροπή, η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου συγκάλεσε σύσκεψη, στην οποία συμμετείχαν ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, o Διευθύνων Σύμβουλος Ευρώπης της Yutong Jack Li, η Account Manager Ευρώπης Frances Fan, και οι Διευθυντές Επιχειρησιακής Ανάπτυξης του Ομίλου Κοπελούζου Μιχάλης Κωνσταντίνου και Πάνος Μοσχανδρέου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης, η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου επισήμανε: «Κάναμε τις απαραίτητες επισημάνσεις ώστε να τηρηθούν με συνέπεια τα χρονοδιαγράμματα, που έχουν τεθεί και να ανταποκριθούμε στη δέσμευσή μας  έναντι του επιβατικού κοινού. Τα 250 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία αποτελούν το πρώτο βήμα για τον εκσυγχρονισμό του συστήματος αστικών συγκοινωνιών στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, με οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Αποτελεί βασική μέριμνα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών διότι πρόκειται για μια βαθιά φιλολαϊκή πολιτική, που ωφελεί άμεσα εκατομμύρια πολίτες».

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ