Τι καύσιμο επέλεξαν οι μισοί Έλληνες για το καινούριο τους ΙΧ τον Αύγουστο;

Έκθεση καινούργιων αυτοκινήτων

Εδραιώθηκε η πρωτοκαθεδρία των υβριδικών μοντέλων τα οποία στο 8μηνο γι απρώτη φορά ξεπέρασαν τα βενζινοκίνητα.

Συνεχίστηκε και τον Αύγουστο η μεγάλη ανατροπή που ξεκίνησε από τον Μάιο στην ελληνική αγορά καινούριων αυτοκινήτων καθώς όπως αποδείχθηκε τόσο οι Έλληνες καταναλωτές όσο και οι χρήστες εταιρικών οχημάτων όχι μόνο επέλεξαν υβριδικά μοντέλα αλλά αύξησαν κατά διψήφιο ποσοστό τη διαφορά από τα δεύτερα βενζινοκίνητα.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν την πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων ακολουθούμενα με μια μεγάλη πλέον διαφορά από τα βενζινοκίνητα ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αντίθετα τα πετρελαιοκίνητα κυριολεκτικά «βυθίστηκαν» σε ποσοστό που κάποτε κατείχαν τα ηλεκτρικά μοντέλα.

Πιο συγκεκριμένα οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων κατέλαβαν το 48,3% του συνόλου των πωλήσεων τον Αύγουστο έναντι 35,5% τον αντίστοιχο μήνα του 2023 με αποτέλεσμα να έχουν καταγράψει νέα άνοδο 12,7%!

Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν τα βενζινοκίνητα μοντέλα με 32,7% έναντι 39,2% τον αντίστοιχο μήνα του 2023 καταγράφοντας πτώση 6,6%.

Στην τρίτη θέση πέρασαν τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα με 12,3% έναντι 10% σημειώνοντας άνοδο 2,3%.

Τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα σημείωσαν πτώση 8,8% καθώς κατέλαβαν το 4,2% του συνόλου της αγοράς τον Αύγουστο έναντι 13% τον αντίστοιχο μήνα του 2023.

Στη συνέχεια ακολουθούν τα αυτοκίνητα με υγραέριο με ποσοστό 2,6% τα οποία όμως σημείωσαν άνοδο 0,7% καθώς τον αντίστοιχο μήνα του 2023 κατέλαβαν το 1,9% της αγοράς.

Τέλος τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο δεν κατάφεραν να σημειώσουν καμία πώληση.

Σε επίπεδο έτους μόνο οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων σημειώνουν άνοδο σε ποσοστό 10,7% ενώ τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα σημείωσαν οριακή άνοδο 0,4% αντίστοιχα καθώς τα συγκεκριμένα μοντέλα κατέλαβαν το 40,7% έναντι 10,2% αντίστοιχα.

Οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων στο 8μηνο κατέλαβαν το 39,1% του συνόλου χάνοντας 4,3% σε σχέση με το 43,5% που κατείχαν το αντίστοιχο διάστημα του 2023.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πτώση 5,6% σημείωσαν οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων μοντέλων στο 8μηνο καθώς κατέλαβαν το 8,4% έναντι 14% το αντίστοιχο διάστημα του 2023.

Τέλος τα οχήματα με υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) σημείωσαν πτώση 0,8% καθώς στο 8μηνο κατέλαβαν το 1,5% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 2,3% το αντίστοιχο διάστημα του 2023.

Οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων με Φυσικό Αέριο (αμιγώς ή διπλό καύσιμο) ήταν μηδενικές στο 8μηνο.

SUV ήταν έξι στα δέκα καινούρια αυτοκίνητα

Την κατηγορία Β επέλεξε η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών σε ποσοστό 58,7% εκ των οποίων το 36,1% αφορούσε σε SUV μοντέλα.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η κατηγορία C με ποσοστό 24,5% εκ του οποίου το 18,6% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 5,9% σε hatchback και sedan.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε η κατηγορία Α με ποσοστό 8,6% εκ του οποίου το 3,4% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 5,2% σε hatchback.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συνέχεια ακολουθεί η κατηγορία D με 6,5% (4,8% τα SUV), η κατηγορία Ε με 0,6% (0,4 τα SUV), η κατηγορία F-G με 0,3% (0,3% τα SUV), η κατηγορία Sports με 0% και οι κατηγορίες MPV – Combi με 0,7%.

Σε σύνολο όλων των κατηγοριών τα SUV τον Αύγουστο κατέλαβαν το 63,7% καταγράφοντας άνοδο 11,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023. Σε επίπεδο οκταμήνου το ποσοστό των SUV κατέγραψε άνοδο 4,4% καθώς ανήλθε σε 58,3% έναντι 53,9%.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ