Τι κάνω αν μείνω από καύσιμο στην Εθνική Οδό;

Εθνική Οδός

Με τις τιμές των καυσίμων να έχουν γνωρίσει σημαντική αύξηση, πολλοί ταξιδιώτες κάνουν… εκπτώσεις στον ανεφοδιασμό του ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων τους, φλερτάροντας με το να «μείνουν» από καύσιμο σε έναν αυτοκινητόδρομο.

Η αναγκαστική στάθμευση του αυτοκινήτου μας λόγω βλάβης ή κάποιας άλλης αιτίας αποτελεί ένα εφιαλτικό σενάριο για όλους τους οδηγούς, πόσω μάλλον όταν αυτό συμβαίνει εκτός του αστικού ιστού και συγκεκριμένα σε οδό ταχείας κυκλοφορίας ή αυτοκινητόδρομο.

Στο πλαίσιο αυτό, πριν το ταξίδι οφείλουμε να προβούμε στους απαραίτητους τεχνικούς ελέγχους, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε να φουλάρουμε το αυτοκίνητό μας με καύσιμο, δεδομένου ότι στους αυτοκινητοδρόμους οι αποστάσεις μεταξύ των πρατηρίων υγρών καυσίμων είναι αρκετά μεγάλες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον αντίποδα, οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων λειτουργούν αποθαρρυντικά για μια μεγάλη μερίδα οδηγών, οι οποίοι θεωρούν πως είναι προτιμότερο να εφοδιάσουν το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου τους αποκλειστικά με την ποσότητα καυσίμου που είναι απαραίτητη για τη διάνυση της χιλιομετρικής απόστασης του εκάστοτε ταξιδιού τους. Η παραπάνω τακτική, ωστόσο, κρίνεται ιδιαίτερα «ριψοκίνδυνη», μιας και υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που μπορεί να εκτροχιάσουν τους υπολογισμούς τους, με αποτέλεσμα να… μείνουν από καύσιμο στη μέση του πουθενά.

μεινω από καυσιμο εθνικη οδο

Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

Αν το αυτοκίνητό σας «μείνει» από καύσιμο, τότε πρέπει να σταθμεύσετε όσο το δυνατόν πιο δεξιά μπορείτε στη Λ.Ε.Α. με αναμμένα τα αλάρμ, και στη συνέχεια να ειδοποιήσετε μέσω του κινητού σας τηλεφώνου την υπηρεσία οδικής βοήθειας του αυτοκινητοδρόμου. Για παράδειγμα για αυτοκινητόδρομο της Νέας Οδού, καλείστε να πάρετε τηλέφωνο τον τετραψήφιο αριθμό έκτακτης ανάγκης 1075.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συνέχεια, στο σημείο θα φτάσει ένα όχημα οδικής βοήθειας της παραχωρησιούχου εταιρείας, το προσωπικό του οποίου, αρχικά, θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή καταστάσεων παρακώλυσης της κυκλοφορίας, και την εξάλειψη των κινδύνων πρόκλησης ενός ατυχήματος.

Ειδικά τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης της Νέας Οδού είναι πάντα εξοπλισμένα με δύο δοχεία βενζίνης και πετρελαίου - 7 με 8 λίτρα έκαστο - τα οποία προορίζονται (ανάλογα με το καύσιμο) για τον ανεφοδιασμό του ακινητοποιημένου αυτοκινήτου. Το καύσιμο παρέχεται δωρεάν και επιτρέπει τη διάνυση περίπου 100 χλμ., μια απόσταση που είναι αρκετή ώστε να φτάσετε δίχως άγχος σε ένα πρατήριο υγρών καυσίμων.

μεινω από καυσιμο εθνικη οδο

Σε αυτό το σημείο πρέπει να επισημάνουμε ότι όσοι έχουν πάρει την απόφαση να μεταφέρουν στο αυτοκίνητό τους έξτρα καύσιμο, σε περίπτωση που χρειαστεί πρόσθετος ανεφοδιασμός κατά το ταξίδι, πρέπει να γνωρίζουν ότι η μεταφορά του θα πρέπει να γίνει με εγκεκριμένο δοχείο, η χωρητικότητα του οποίου δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 25 λίτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το δοχείο καυσίμου θα πρέπει να μεταφέρεται σε όρθια θέση και σε χώρο όπου διασφαλίζεται ο επαρκής αερισμός του. Η τακτική, λοιπόν, μεταφοράς δοχείων καυσίμου στον χώρο των αποσκευών είναι απολύτως λανθασμένη, καθώς η συγκέντρωση των πτητικών ουσιών μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε έκρηξη. - Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Τέλος, όσοι ταξιδεύουν με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πρέπει να είναι ακόμα πιο προσεκτικοί με τα διαθέσιμα αποθέματα ενέργειας της μπαταρίας, μιας και η αναγκαστική στάθμευση λόγω εξάντλησης της ενέργειας θα σηματοδοτήσει τη ρυμούλκηση του αυτοκινήτου.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ