Τι ζητούν τα ΚΤΕΟ για τα παλαιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα;

KTEO 1

Αναγκαία και η αναμόρφωση του θεσμού της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων από την οποία 6,5 εκατ. οχήματα παραμένουν έως σήμερα εκτός διαδικασίας.

Την αναμόρφωση της περιοδικότητας των τεχνικών ελέγχων των παλαιών - ρυπογόνων οχημάτων, την θωράκιση του θεσμού έναντι πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού αλλά και την αναμόρφωση του θεσμού της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων ζήτησαν τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ από το νέο υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Βασίλη Οικονόμου.

Ειδικά για την αναμόρφωση της περιοδικότητας των τεχνικών ελέγχων των παλαιών - ρυπογόνων οχημάτων ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ ξεκαθάρισε στον Υφυπουργό ότι αποτελεί ζήτημα στο οποίο η χώρα μας παραμένει στάσιμη στην ΕΕ!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης τα μέλη του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ ενημέρωσαν τον κ. Βασίλη Οικονόμου λεπτομερώς για τα ζητήματα που αφορούν στην ενίσχυση του θεσμού ΚΤΕΟ και της οδικής ασφάλεια της χώρας μας και για την ανάγκη σχετικών μεταρρυθμίσεων.

Σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Σύνδεμο Ιδιωτικών ΚΤΕΟ ο θεσμός τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ μετά και την πρόσφατη στοχευμένη νομοθέτηση για την εποπτεία των κυκλοφορούντων - ανέλεγκτων οχημάτων από ΚΤΕΟ, βρίσκεται ενόψει μίας άλλης εξίσου αναγκαίας μεταρρύθμισης που αφορά στην εποπτεία ορθής λειτουργίας όλων των ΚΤΕΟ της χώρας μας. Αναγκαία διότι εκτός άλλων το επιτάσσει και η ευρωπαϊκή νομοθεσία. Η πολιτική διαχείριση αυτού του ζητήματος θα καθορίσει κατά την άποψή μας την επιτυχία του θεσμού στα επόμενα χρόνια και αποτελεί μια εξίσου ιστορική στιγμή για τον θεσμό και τον κλάδο μας τα τελευταία 40 χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι επιχειρήσεις του κλάδου επιδιώκουν επίσης αυτή την μεταρρύθμιση προκειμένου να επέλθει μια ισορροπία και ισονομία μεταξύ των δραστηριοποιούμενων ΚΤΕΟ (Δημοσίων & Ιδιωτικών) έναντι του νόμου αλλά και η θωράκιση του θεσμού μας έναντι πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού και φαινομένων διενέργειας «φιλικών» - εικονικών ελέγχων.

Επίσης κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν επίσης η αναγκαιότητα αναμόρφωσης του θεσμού της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων ώστε να ομογενοποιηθούν οι διαδικασίες έκδοσής της μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων (ΚΤΕΟ-Συνεργεία) ώστε να δύναται να ενταχθεί στο σύστημα ηλεκτρονικής παρακολούθησης. Σημειώνεται ότι υπολογίζεται ότι περίπου 6,5 εκατ. οχήματα παραμένουν έως σήμερα εκτός διαδικασίας.

Στο τέλος της συνάντησης παραμένουμε αισιόδοξοι ότι πολύ σύντομα θα δούμε μεταρρυθμίσεις στα ΚΤΕΟ και ότι θα ενισχυθεί η οδική ασφάλεια της χώρας μας.

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ επισήμανε ότι θα υποστηρίξει και θα σταθεί αρωγός σε κάθε προσπάθεια που δύναται να ενισχύσει την οδική ασφάλεια της χώρας μας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ