Το ηλεκτρικό Hyper SSR αποκαλύφθηκε επίσημα από την θυγατρική Aion του ομίλου GAC αποτελώντας το πρώτο υπεραυτοκίνητο της Κίνας.
Με το ντεμπούτο του το ολοκαίνουργιο Aion Hyper SSR γίνεται ένα ορόσημο για την κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία και παίρνει ταυτόχρονα δύο «τίτλους» όντας το πρώτο κινέζικο hypercar αλλά και το πρώτο ηλεκτρικό hypercar από την Κίνα.
Το Hyper SSR είναι ένα ακόμη ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έρχεται από την Κίνα για να ταράξει τα νερά στους τέσσερεις τροχούς προσφέροντας υπερεπιδόσεις σε τιμή που το κάνει πραγματικά ένα value for money υπεραυτοκίνητο, ειδικά αν σκεφτεί κανείς τα εκατομμύρια ευρώ που ζητούν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές για αντίστοιχης απόδοσης μοντέλα.
BUY NOW
Ειδικότερα η «βασική» πισωκίνητη έκδοση του ηλεκτρικού Hyper SSR κοστίζει λίγο πάνω από 184.000 ευρώ και μπορεί να φτάσει στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα.
Με τιμή στα 240.000 ευρώ, η έκδοση Ultimate του Hyper SSR κατεβάζει ακόμη περισσότερο αυτή την ήδη εντυπωσιακή επίδοση στο 1,9 δευτερόλεπτο με την συνολική απόδοση από τους ηλεκτρικούς κινητήρες να φτάνει στους 1.225 ίππους και να μοιράζεται και στους τέσσερεις τροχούς.
Για την μπαταρία που φέρει το αμιγώς ηλεκτρικό hypercar δεν έχουν γίνει γνωστά η χωρητικότητα αλλά και η αυτονομία που προσφέρει, κάτι που ισχύει και για ις υπόλοιπες επιδόσεις του νέου μοντέλου της Aion.
Το κινέζικο hypercar με αμάξωμα κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα δείχνει ικανό να μαγνητίσει τα βλέμματα και στην περίπτωση που πατήσει τους τροχούς του επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το αιχμηρό εμπρός μέρος με τα στενά και μεγάλα σε μήκος φωτιστικά σώματα είναι ένα σχέδιο που σε γενικές γραμμές δείχνει να ακολουθεί το δικό του δρόμο.
Και αν μπροστά μπορεί κάποιος να εντοπίσει, έστω και αμυδρά, κάποια στοιχεία που θυμίζουν Ferrari, το πίσω μέρος ακολουθεί το δικό του δρόμο δεν θυμίζει κανένα άλλο γνωστό μοντέλο, ενώ στοιχείο που κερδίζει σίγουρα τις εντυπώσεις είναι οι πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω.
Για την καμπίνα του Aion Hyper SSR οι Κινέζοι ακολούθησαν ένα πιο συμβατικό μονοπάτι χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές με δύο οθόνες μια μικρότερη πληροφοριών για τα μάτια του οδηγού και μία αφής κεντρικά τοποθετημένη στο ταμπλό με διαγώνιο που φτάνει στις 14,6 ίντσες.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για διάθεση του Hyrer SSR σε άλλες αγορές εκτός Κίνας, κάτι που δεν αποκλείεται να αλλάξει στο μέλλον, ανάλογα και με την «υποδοχή» που θα έχει από το παγκόσμιο ευκατάστατο κοινό που μπορεί να το αποκτήσει.