Η νέα στρατηγική της γερμανικής εταιρείας ενδέχεται να φέρει ριζικές αλλαγές σε ορισμένες αγορές του πλανήτη.
Σύμφωνα με αναφορές στον γερμανικό Τύπο, η Audi εξετάζει να μην τοποθετεί τον λογότυπό της στα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα που προορίζονται για την αγορά της Κίνας και θα βασίζονται σε μοντέλα που έχουν εξελιχθεί από κοινού με την SAIC.
Η Audi και η SAIC εργάζονται πάνω σε μια νέα σειρά ηλεκτρικών οχημάτων που θα εξελιχθούν, θα παραχθούν και θα διατεθούν στην αγορά της Κίνας. Μια νέα έκθεση αναφέρει ότι αυτά τα μοντέλα δεν θα φέρουν τον λογότυπο της Audi με τους τέσσερις κύκλους, σε μια προσπάθεια να τα διαφοροποιήσουν από την υπόλοιπη «καθαρόαιμη» γκάμα.
BUY NOW
Το λογότυπο της Audi έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 1932, συμβολίζοντας τη συγχώνευση των Audi, DKW, Horch και Wanderer, σε μια νέα ενιαία εταιρεία με την ονομασία Auto Union AG.
Η Audi και η SAIC ανακοίνωσαν τον Μάιο την ανάπτυξη από κοινού μιας πλατφόρμας για ηλεκτροκίνητα. Ωστόσο, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, τα νέα μοντέλα αναμένεται να «χτιστούν» πάνω σε πλατφόρμα της SAIC που χρησιμοποιείται ήδη από την IM Motors. Τα πακέτα μπαταριών θα προέρχονται από την γνωστή CATL και η σουίτα συστημάτων ADAS από την κινεζική εταιρεία τεχνολογίας Momenta.
Αυτό από μόνο του δίνει απάντηση στο γιατί η Audi θέλει να διαφοροποιήσει τα κινεζικά μοντέλα από τα δικά της ηλεκτρικά, τα οποία βασίζονται στις πλατφόρμες MEB και PPE του Ομίλου VW.
Πέρα από το μειωμένο κόστος εξέλιξης, η συγκεκριμένη πρακτική θα βοηθήσει την Audi να καλύψει τις ανάγκες των Κινέζων αγοραστών και ενδεχομένως να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στην τεράστια τοπική αγορά.
Το πρώτο εξάμηνο του 2024, η Audi πούλησε λιγότερα από 10.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα, αριθμός σημαντικά χαμηλότερος σε σύγκριση με τον όγκο των εγχώριων μαρκών.