Το ηλεκτρικό πρωτότυπο FT-Se που παρουσίασε η Toyota στο φετινό Japan Mobility Show είναι διθέσιο, με τη σπορ υπογραφή της Gazoo Racing, και εγκαινιάζει μια ολοκαίνουρια σχεδιαστική φιλοσοφία του εσωτερικού.
Σχεδόν δύο χρόνια μετά την αποκάλυψη του Sports EV, στο πλαίσιο της απρόσμενης παρουσίασης 16 ηλεκτρικών -παραγωγής και πρωτοτύπων- από τον Akio Toyoda αυτοπροσώπως, η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε στο φετινό Σαλόνι του Τόκιο τη μετεξέλιξη εκείνου του αρχικού διθέσιου ηλεκτρικού πρωτοτύπου. Το οποίο όλοι πιστεύουν ότι θα μετεξελιχθεί στην αναβίωση του MR2.
Το διθέσιο FT-Se έχει τις αναλογίες ενός κεντρομήχανου sportscar του παρελθόντος και με την πρώτη ματιά ξεχωρίζουν οι τεράστιοι αεραγωγοί των προφυλακτήρων του, μαζί με τα πολύ λεπτά LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, τους λεπτούς εξωτερικούς καθρέπτες, τους ιδιαίτερα μυώδεις θόλους και τις χωνευτές χειρολαβές των θυρών.
BUY NOW
Η Toyota δεν έδωσε καμία απολύτως τεχνική πληροφορία για το σύστημα ηλεκτροκίνησης του FT-Se, συνεπώς μάλλον δεν είμαστε ακόμα ιδιαίτερα κοντά σε μια έκδοση παραγωγής. Το δίχρωμο -μαύρο με πορτοκαλί- αμάξωμά του φαίνεται να μην διαθέτει την αφαιρούμενη (targa) σκληρή οροφή του προγόνου του.
Αντίθετα, η οροφή διατρέχεται από ένα μακρόστενο τζάμι στο διαμήκη άξονα, που ξεχωρίζει σαφώς -με τη φιμέ του επένδυση- από τις πλευρικές γυάλινες επιφάνειες. Σε ορισμένες από τις ψηφιακές εικόνες που δημοσίευσε η Toyota το βλέπουμε και με μια ευμεγέθη πίσω πτέρυγα, που σημαίνει πως η εταιρεία σκέφτεται και την παραγωγή μιας έκδοσης πίστας του αυτοκινήτου.
Παρότι τα εκτεταμένα και λεπτά φωτιστικά σώματα -μαζί με τους αεραγωγούς και τους μυώδεις θόλους- δίνουν την αίσθηση ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου, το FT-Se είναι αρκετά συμπαγές. Ο σχεδιασμός είναι αρκετά προοδευτικός και ρηικέλευθος για την Toyota, αλλά αυτό ισχύει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό στο εσωτερικό.
Εκεί το κόκπιτ και όλος ο διάκοσμος είναι σχεδιασμένα εν λευκώ. Δεν υπάρχει ούτε ένας διακόπτης ή κουμπί πουθενά αλλού εκτός από δύο ψηφιακές οθόνες στις δύο πτέρυγες που εκτείνονται από τις άκρες του «yoke» τιμονιού. Κεντρική κονσόλα δεν υπάρχει, και το ταμπλό διαθέτει μόνο αεραγωγούς - κι ούτε καν κεντρική οθόνη πολυμέσων. Υφίσταται μόνο ο οθόνη του πίνακα οργάνων.
Προς το παρόν η Toyota δεν έχει αφήσει την παραμικρή υπόνοια αν το πρωτότυπο αυτό θα μετεξελιχθεί στο νέο MR2, ή σε κάτι διαφορετικό, ή απλά θα αποτελέσει την πηγή έμπνευσης των μελλοντικών σπορ αυτοκινήτων της. Όμως, ο μύθος του MR2 εξακολουθεί να συντηρείται, και αυτό δεν της κάνει καθόλου κακό.