Toyota και Nissan συμμαχούν για να αντιμετωπίσουν τους Κινέζους

Toyota FT-3e Concept 2023

Η αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας έχει κάνει άλματα τα τελευταία χρόνια, με τους Ιάπωνες να ενώνουν τις δυνάμεις του για να απαντήσουν.

Μία σειρά εταιρειών, ανάμεσα στις οποίες συναντάμε τα ονόματα της Toyota και της Nissan, θα επενδύσουν το ιλιγγιώδες ποσό των 6.3 δισεκατομμυρίων ευρώ, με την κυβέρνηση της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου να συμμετέχει στην προσπάθεια δημιουργίας μιας εγχώριας αλυσίδας εφοδιασμού, που θα «προσπεράσει» την Κίνα αλλά και τη Νότια Κορέα, που κυριαρχούν επί του παρόντος στην αγορά.

Μία κίνηση που δεν στοχεύει μόνο στην παγκόσμια αγορά αλλά και στο τι συμβαίνει μέσα στην Ιαπωνία, όπου οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων made in Japan μειώθηκαν δραστικά στο πρώτο μισό του 2024 – κατά 39%!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό δεν καθρεφτίζει τις προθέσεις του αγοραστικού κοινού στην ασιατική χώρα αλλά την έλλειψη επιλογών. Μη ξεχνάμε πως ειδικά η Toyota, εδώ και χρόνια πάει κόντρα στο… ρεύμα, επιμένοντας στα υβριδικά.

Την ίδια ώρα, κατασκευαστές όπως η κινεζική BYD προσφέρουν νέα μοντέλα, όπως το Atto 3 και στη συνέχεια τα Dolphin και Seal, «σκοράροντας» εκτός έδρας! Και αρωγός σε αυτό είναι οι χαμηλές τιμές, που με τη σειρά τους βασίζονται στο γεγονός πως η BYD ελέγχει πλήρως τη δική της αλυσίδα εφοδιασμού. Σημειώστε πως είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Ιάπωνες θέλουν να πετύχουν κάτι ανάλογο και για να μπορέσουν να ορθώσουν ανάστημα έναντι στον κινεζικό ανταγωνισμό, προχωρούν σε αυτή τη συνεργασία, που στοχεύει στην άνοδο της παραγωγής μπαταριών κατά 50%.

Παράλληλα, η Nissan θα επενδύσει σχεδόν ένα δις στην δημιουργία γραμμής παραγωγής μπαταριών LFP το 2028, την ώρα που η Toyota ετοιμάζει νέες εγκαταστάσεις, στις οποίες θα κατασκευάζονται αποκλειστικά μπαταρίες για τα επόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της Lexus. Αρχής γενομένης από το 2029.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ