Toyota και Suzuki τινάζουν την μπάνκα στον αέρα με προσιτό sportscar 1.000 κ.εκ.
Οι δύο ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται από κοινού για τη δημιουργία ενός αυθεντικού sportscar με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και το βλέμμα στραμμένο στις προτάσεις της Lotus.
Νέα δημοσιεύματα επαναφέρουν στο προσκήνιο της επικαιρότητα το άγνωστο στους περισσότερους project που «τρέχουν» από κοινού Suzuki και Toyota με σκοπό τη δημιουργία ενός μικρού και τηρουμένων των αναλογιών προσιτού sportscar.
Με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, δεν είναι λίγοι που βλέπουν πίσω από το sportscar των Toyota και Suzuki τον διάδοχο του MR2, ο οποίος μάλιστα φέρεται να εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας μόλις 1.000 κ.εκ.
BUY NOW
Ο κινητήρας θα προέρχεται από τη Suzuki και θα υπερβαίνει το ψυχολογικό φράγμα των 150 ίππων, ωστόσο, το πλαίσιο θα φέρει την υπογραφή της Toyota και θα προέρχεται από το μέχρι σήμερα γνωστό Yaris.
Υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο, η Toyota να δημιουργήσει μια πολύ ισχυρότερη διαμόρφωση, χαρίζοντας στο κεντρομήχανο sportscar τα διακριτικά της Gazoo Racing και τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του 1,6 λίτρου που εφοδιάζει το GR Yaris ξεπερνώντας σε ισχύ τους 260 ίππους.
Το χαμηλό βάρος και η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς συμπληρώνουν τα χαρακτηριστικά του υπό εξέλιξη ιαπωνικού sportscar, δημιουργώντας υψηλές προσδοκίες για το τελικό αποτέλεσμα.
Σε κάθε περίπτωση ο φυσικός διάδοχος του Toyota MR2 δεν αναμένεται νωρίτερα από το 2025, αποτελώντας και για τους δύο κατασκευαστές το κύκνειο θερμικό άσμα σε μια κατηγορία αυτοκινήτων που ούτως ή άλλως θεωρείται από τους περισσότερους εξεζητημένη.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ