Η ιαπωνική εταιρεία θέλει να κρατήσει τη χαρά της οδήγησης με χειροκίνητο κιβώτιο και στα σπορ υβριδικά του μέλλοντός της, πιστεύοντας ότι μπορεί να παντρέψει τις εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες με μηχανικό σύστημα μετάδοσης.
Η τεχνολογία που η Toyota εξελίσσει από το 2021, σύμφωνα με τα τεχνικά σχέδια από τις πατέντες που μόλις πρόσφατα ήρθαν στο φως, περιλαμβάνει συμπλέκτη που συνδέει το πεντάλ με την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα (ECU). Έτσι, το σύστημα μετάδοσης θα μπορεί να διαχειρίζεται τη «συνεργασία» του θερμικού και του ηλεκτρικού κινητήρα με το κιβώτιο ταχυτήτων.
Το περίπλοκο σύστημα, που περιλαμβάνει μια βαλβίδα μεταφοράς με πολλαπλούς κυλίνδρους του συμπλέκτη, συνδέεται με το πεντάλ του αμπραγιάζ και την ECU. Έτσι επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει χειροκίνητα τις ταχύτητες, όπως περίπου θα συνέβαινε και σε ένα αποκλειστικά θερμικό αυτοκίνητο με μηχανικό κιβώτιο.
BUY NOW
Εν τω μεταξύ, ο συμπλέκτης που πηγαίνει στην ECU βοηθά στη διαρκή εναλλαγή της ισχύος που προέρχεται από τον θερμικό και από τον ηλεκτρικό κινητήρα. Το ηλεκτρονικό σύστημα μπορεί να επεμβαίνει για να πιέσει το συμπλέκτη όταν το αυτοκίνητο κυλά προς την ακινητοποίηση, ή κατά την επιτάχυνση ώστε να διοχετευθεί η ισχύς του ηλεκτρικού κινητήρα όταν χρειαστεί.
Ο οδηγός θα μπορεί σε κάθε περίπτωση να πιέζει το πεντάλ του συμπλέκτη, ανεξάρτητα από την επιλογή που θα έχει κάνει η ECU. Η πατέντα περιλαμβάνει επίσης και ένα οδηγικό προφίλ στο οποίο η ECU δεν επεμβαίνει καθόλου, και η μετάδοση μένει αποκλειστικά στο πεντάλ του συμπλέκτη.
Σε περίπτωση που η τεχνολογία αυτή της Toyota βρει το δρόμο προς την παραγωγή, θα ικανοποιήσει πολλούς λάτρεις της οδήγησης που έβλεπαν την απόλαυση της παραδοσιακής σπορ οδήγησης με την επιλογή ταχυτήτων να κινδυνεύει από τις ορδές των αυτόματων υβριδικών αυτοκινήτων. Και δείχνει και τη σημασία που η Toyota εξακολουθεί να αποδίδει στην παράμετρο της σπορ οδηγικής αίσθησης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ