Turbo κινητήρας στα 1.600 κ.εκ. και 300 ίπποι για το Toyota GR86

Toyota GR86

H Toyota τοποθέτησε για πρώτη φορά στο sportscar της τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.6 Turbo των GR Yaris και GR Corolla μόνο για δοκιμές ενέλιξης καυσίμων - αλλά δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να τον φέρει και στην παραγωγή.

Ο τρικύλινδρος αυτός κινητήρας έχει εφαρμοστεί με ιδιαίτερη επιτυχία στο GR Yaris και στη GR Corolla, και τώρα οι Ιάπωνες της Gazoo Racing τον τοποθέτησαν σε έναν περιορισμό αριθμό αντιτύπων του GR86 με σκοπό να προχωρήσουν σε εξειδικευμένες δοκιμές βιοκαυσίμων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Toyota, όπως και η Porsche και άλλες εταιρείες, επενδύουν βαρέως στην εξέλιξη των συνθετικών βιοκαυσίμων με την ελπίδα να κρατήσουν στη ζωή τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, για τα σπορ αυτοκίνητά τους, εν μέσω της ραγδαίας εξάπλωσης της ηλεκτροκίνησης.

Όμως, η τοποθέτηση ενός μικρού Turbo κινητήρα για πρώτη φορά στο GR86 -έστω και για σκοπούς δοκιμών- έχει ενθουσιάσει τους φίλους της εταιρείας και της σπορ οδήγησης εξίσου με τις επενδύσεις της Toyota στα εναλλακτικά καύσιμα και στους θερμικούς κινητήρες.

Ένα GR86 Turbo με 300 ίππους ακούγεται σαν μια πολύ ελκυστική πρόταση, και αυτός είναι ο λόγος που ο Naoyuki Sakamoto, επικεφαλής μηχανικός της Gazoo Racing, επιβεβαίωσε ότι η Toyota σκέφτεται σοβαρά να προωθήσει τον συγκεκριμένο κινητήρα και για στα GR86 παραγωγής.

«Ναι, σκεφτόμαστε την πιθανότητα να χρησιμοποιήσουμε [τον κινητήρα 1.6 Turbo] στο μέλλον, αλλά δεν υπάρχουν συγκεκριμένα πλάνα προς το παρόν. Για την ώρα τον χρησιμοποιούμε για να εξελίξουμε συνθετικά καύσιμα για το μέλλον», τόνισε ο Sakamoto.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρόγραμμα εξέλιξης των καυσίμων περιλαμβάνει τη συμμετοχή αυτών των GR86 στους αγώνες της κατηγορίας Super Taikyu στην Ιαπωνία - όπου συμμετέχει και η πειραματική αγωνιστική GR Corolla με κινητήρας εσωτερικής καύσης υδρογόνου. Σους αγώνες μπορεί να δοκιμαστεί στα όρια της όχι μόνο η αποδοτικότητα των πειραματικών αυτών καυσίμων, αλλά και η αντοχή όλου του μηχανικού συνόλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι οι τεχνικοί κανονισμοί του συγκεκριμένου πρωταθλήματος προϋπέθεταν ορισμένες τροποποιήσεις του κινητήρα 1.6 Turbo για το GR86, η Gazoo Racing επιβεβαίωσε ότι η ισχύς του ξεπερνά τους 300 ίππους. Και ήδη οι λάτρεις του ιαπωνικού coupe σπορ αυτοκινήτου κάνουν όνειρα.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ