Ο όμιλος Volkswagen συνέπραξε συνεργασίες με διαφορετικές εταιρείες για την προμήθεια ημιαγωγών και δεν πρόκειται ποτέ στο μέλλον να ξανα-αντιμετωπίσει πρόβλημα με αυτό.
Εν έτει 1978 μία Porche 911 διέθετε μόλις 8 chips, ενώ σήμερα ένα Skoda Enyaq έχει περίπου 90 και άλλα 8.000 ηλεκτρικά εξαρτήματα. Η διαφορά είναι… χαοτική. Φανταστείτε πόσο πιο πολύπλοκη έχει γίνει πλέον η κατασκευή των σύγχρονων αυτοκινήτων, σε σχέση με τα παλαιότερα.
Το τμήμα Compass (Cross Operational Management Parts & Supply Security) της γερμανικής εταιρείας, μερίμνησε και από ότι φαίνεται δεν υπάρχει περίπτωση να… «υποφέρει» για αυτό το λόγο. Ένα φαινόμενο που ξεκίνησε στην παγκόσμια αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας την εποχή του κορονοϊού, επηρεάζοντας τους πάντες αρνητικά.
BUY NOW
Οι κατασκευαστές που θα προμηθεύουν από εδώ και στο εξής την Volkswagen είναι δέκα στον αριθμό. Ανάμεσά τους είναι η Infineon Technoogies, η NXP Semiconductors και η Renesas Electronics. Η πράξη αυτή έχει χαροποιήσει πολύ κόσμο στον κλάδο της αυτοκίνησης.
Οι ημιαγωγοί παίζουν καθοριστικό ρόλο στην κατασκευή αυτοκινήτων (πολλαπλασιάζονται συνεχώς) και είναι αυτονόητο ότι δεν έπρεπε με τίποτα να αφεθούν στην τύχη τους. Ειδικά μετά το «σοκ» που προκλήθηκε, λόγω της πανδημίας. Εν τω μεταξύ είναι κάτι που καθώς τα χρόνια θα περνούν… θα γιγαντώνεται. Από τον το σημερινό τζίρο των 47 δις. ευρώ, μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχει εκτοξευθεί στα 147 δις. ευρώ, σύμφωνα με τους αναλυτές.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ