Το πρωτότυπο ID.Aero, που θα αποκαλυφθεί σε περίπου ένα μήνα στην κινεζική έκθεση, θα αποτελέσει τη βάση του μεγάλου ηλεκτρικού sedan που θα προστεθεί στην οικογένεια ID της Volkswagen.
Το πρωτότυπο θα έχει στο πυρήνα της φιλοσοφίας του τη βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση που θα συμβάλλει καίρια στον περιορισμό της κατανάλωσης ενέργειας - όπως υποδεικνύει το όνομά του, καθώς και ένα πρώτο σχέδιο που η γερμανική εταιρεία εμφάνισε στη διάρκεια της φετινής καθιερωμένης ετήσιας συνέντευξης Τύπου της.
Στόχος της VW είναι, κατά συνέπεια, να αγγίξει το τελικό ηλεκτρικό sedan παραγωγής αυτονομία της τάξης των 700 χιλιομέτρων με κάθε φόρτιση. Προς το παρόν, θυμίζουμε, το ID.4 προσφέρει αυτονομία 511 χιλιομέτρων.
BUY NOW
Η παρουσίαση του ID.Aero στην έκθεση της κινεζικής πρωτεύουσας είναι μία ακόμη απόδειξη της δημοφιλίας των παλιών καλών sedan στην ασιατική χώρα - σε αντίθεση με την Ευρώπη.
Εξάλλου και η BMW επιφυλάσσει για την έκθεση του Πεκίνου μια -διπλή- παγκόσμια πρεμιέρα, της Σειράς 7 και της ηλεκτρικής της παραλλαγής i7. Αντίθετα, η Mercedes-Benz θα αποκαλύψει εκεί ένα SUV, την υπερυψωμένη εκδοχή της ηλεκτρικής EQS.
Όπως είναι προφανές, και οι τρεις κατασκευαστές έχουν σε προτεραιότητα την κινεζική αγορά για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
Η έκδοση παραγωγής του sedan της Volkswagen -που θα βασιστεί στο πρωτότυπο ID.Aero αυτού του Απριλίου- θα ξεκινήσει να διατίθεται στην Κίνα ενάμιση χρόνο αργότερα, το δεύτερο εξάμηνο του 2023.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ