Με μήκος που αγγίζει τα 4,8 μέτρα και μια διακριτή σχεδιαστική ταυτότητα, το Volkswagen Lamando L δεν περνά απαρατήρητο, ξεχωρίζοντας μεταξύ άλλων και για την εξαιρετικά προσιτή τιμή του.
Αν αναλογιστεί κανείς ότι στην ελληνική αγορά τα 22.000 ευρώ δεν επαρκούν ακόμα και για την απόκτηση ενός καλοεξοπλισμένου SUV πόλης, η τιμή του άγνωστου -μέχρι σήμερα- Volkswagen Lamando L είναι από μόνη της αρκετή ώστε να μας τραβήξει το ενδιαφέρον.
Κι αυτό γιατί παρά το χορταστικό μήκος των 4,8 μέτρων και των σχεδιαστικών ιδιαιτεροτήτων του, το Volkswagen Lamando L παραμένει ακόμα και για την κινεζική αγορά στην οποία διατίθεται μια εξαιρετικά προσιτή επιλογή.
BUY NOW
Η γερμανική ναυαρχίδα έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την κινεζική SAIC και βασίζεται στην γνωστή πλατφόρμα MQB EVO και μάλιστα στην «ακριβή» εκδοχή της με τις ανεξάρτητες αναρτήσεις και στους δύο άξονες.
Μόνο τυχαία δεν είναι άλλωστε η επιλογή των μηχανικών μερών, μιας και για την κίνηση του νέου τετράθυρου coupe του Γερμανού κατασκευαστή φροντίζει το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης χωρητικότητας 1,4 λίτρου και απόδοσης 150 ίππων.
Γνώριμο είναι και το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, το οποίο συνδέεται με τον μπροστινό άξονα συμπληρώνοντας τις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Volkswagen Lamando προϋπήρχε στην κινεζική αγορά και επί της ουσίας μιλάμε για τη δεύτερη, κατά σειρά, γενιά του αυτοκινήτου, που σε αυτό το επίπεδο χρημάτων (βλέπε 22.000 ευρώ) δεν έχει αντίπαλο.
Φυσικά το επιβλητικό sedan ή αν προτιμάτε liftback της Volkswagen δεν πρόκειται να διατεθεί εκτός κινεζικών συνόρων, όντας απολύτως προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τις προδιαγραφές μιας γιγαντιαίας αγοράς, η οποία είναι από μόνη της αρκετή για να υποστηρίξει τη δημιουργία ξεχωριστών μοντέλων.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ