Το Volkswagen Polo φτάνει στη Βραζιλία με νέο πρόσωπο

VW Polo Track Brazil

Στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, τη Volkswagen εκπροσωπούσε στην ιδιαίτερα εμπορική κατηγορία των «οικονομικών» supermini το Gol - εδώ και 42 χρόνια και μέχρι πρότινος, που τη θέση του πήρε το νέο Polo Track.

Πρόκειται για να φρεσκαρισμένη έκδοση του γερμανικού δημοφιλούς citycar της κατηγορίας Β, η οποία θα κατασκευάζεται στη Βραζιλία με ιδιαίτερα βασικό εξοπλισμό, με στόχο να διατίθεται σε όσο το δυνατόν πιο οικονομική τιμή. Βασίζεται στο facelift του Polo, και φυσικά στην ίδια πλατφόρμα MQB-A0, και διαθέτει πανομοιότυπη εμφάνιση και εσωτερικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βασική διαφορά εντοπίζεται στην τιμή πώλησης: με βάση τις σημερινές ισοτιμίες, το Polo Track 1.0 MPI ξεκινά από τα 14.404 ευρώ, ενώ το πιο ισχυρό και καλύτερα εξοπλισμένο Polo 1.0 TSI από τις 16.758 ευρώ. Η τιμή του πρώτου είναι ακριβώς αυτή που είχε και ο απερχόμενος πρόγονός του, το προσιτό Gol, που φτάνει στο τέλος της παραγωγής του με το τέλος αυτού του έτους.

Πρόκειται για έναν εμπορικό διαχωρισμό που μας θυμίζει αυτόν που είχε κάνει πρόσφατα η Ford, με δύο εκπροσώπους στην κατηγορία των supermini: το ΚΑ+ και Fiesta. Βεβαίως, εκείνα ήταν δύο διαφορετικά αυτοκίνητα, με διαφορετικό σχεδιασμό, όνομα, και υλικά στο εσωτερικό.

Στην περίπτωση του Polo Track, πάντα στη Βραζιλία, τα στοιχεία που το διαχωρίζουν από το ακριβότερο Polo είναι η ιδιαίτερή του γρίλια, τα φώτα αλογόνου, οι πλαστικές εισαγωγές του αέρα στον προφυλακτήρα και τα τάσια στις ατσάλινες ζάντες των 15 ιντσών. Διατίθεται σε τέσσερα χρώματα: στο λευκό Crystal White, το μαύρο Ninja Black, το ασημί Sirius Silver και το γκρι μεταλλικό Platinum Gray.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πίσω μέρος, οι διαφορές περιορίζονται στα φιμέ καλύμματα των φωτιστικών σωμάτων, τη λέξη «Track» κάτω από το σήμα της VW, το μαύριο πλαστικό κέντρο του προφυλακτήρα και από κάτω την απομίμηση του skid plate, χωρίς τις εμφανείς απολήξεις της εξάτμισης που διαθέτει το Polo. Στόχος, που επετεύχθη, ήταν να κρυφτεί ο «οικονομικός» χαρακτήρας του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εσωτερικό, αναπόφευκτα, δείχνει πιο «βασικό». Τη θέση της κεντρικής οθόνης αφής του Polo, παίρνει εδώ μια TFT με το κλασσικό ηχοσύστημα της VW, ενώ ο πίνακας οργάνων έχει τα γνωστά αναλογικά όργανα. Όλα είναι καλυμμένα με σκληρά πλαστικά, και με ανοιχτόχρωμες υφασμάτινες επενδύσεις που το κάνουν πιο ελκυστικό.

Η Volkswagen διαφημίζει κάτι σημαντικό για τους αγοραστές του Polo Track στη Βραζιλία, ότι «έχει το μεγαλύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας» - που είναι σημαντικό για οικογένειες που χρειάζονται χώρους. Το μεταξόνιο φτάνει τα 2,56 μετρα, προσφέροντας χώρο αποσκευών 300 λίτρων.

Ο εξοπλισμός του Polo Track, στο μεταξύ, έχει όλα τα απαραίτητα: air-condition, ηλεκτρικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηχοσύστημα, συνδεσμιμότητα του smartphone μέσω Bluetooth, χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι και δύο θύρες USB, μεταξύ άλλων. Από πλευράς ηλεκτρονικών, διαθέτει μόνο τον έλεγχο πρόσφυσης, το Hill Start Assist για τις ανηφόρες και σύστημα Isofix για παιδικά καθισματάκια. Έχει, επίσης, και τέσσερις αερόσακους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για τα μηχανικά του, κινείται από τον ατμοσφαιρικό 1.0 MPI που αποδίδει 83 ίππους και 101 Nm ροπής, με τη δυνατότητα καύσης βενζίνης ή βιοκαυσίμων με αιθανόλη. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου 5 σχέσεων. Για τους Turbo βενζίνης και το αυτόματο κιβώτιο DSG, θα πρέπει κανείς να απευθυνθεί στο ακριβότερο Polo.

Πρόσφατα η VW αναβάθμισε το εργοστάσιό της στο Taubate της Βραζιλίας, για να παράγει αυτοκίνητα με την πλατφόρμα MQB. Το Polo Track θα παράγεται εκεί, ενώ αντίθετα το ακριβότερο Polo θα βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Sao Bernardo do Campo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για λίγο καιρό, μαζί θα κατασκευαστεί και η τελική έκδοση του προγόνου του, το Gol Last Edition που μπορείτε να δείτε στο συγκινητικό παρακάτω video, σε μόνο 1.000 αντίτυπα. Πρόκειται για ένα τέλος εποχής 42 ετών, στα 27 εκ των οποίων το Gol ήταν το πιο εμπορικό αυτοκίνητο στη Βραζιλία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ