Το Volkswagen T1 μπαίνει και στις σιδηροδρομικές ράγες

vw bulli

Με αφορμή την επερχόμενη εκδήλωση Bulli & Coffee, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 2 Ιουνίου του 2024 στο Ανόβερο, λόγω της Διεθνούς Ημέρας Λεωφορείων VW, η εταιρεία παρουσιάζει το Draisinen Bulli.

Ναι κι όμως υπήρξε στην πραγματικότητα. Χωρίς τιμόνι, προέρχεται από το μακρινό 1955. Αυτό το πολύ ιδιαίτερο πουλμανάκι ήταν κατασκευασμένο για να κινείται αποκλειστικά σε σιδηροδρομικές ράγες. Την μεταπολεμική περίοδο και πιο συγκεκριμένα το 1954, ο γερμανικός σιδηρόδρομος χρειαζόταν μικρά οχήματα εξυπηρέτησης για τις γραμμές.

vw bulli b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αντί λοιπόν να μπουν στη διαδικασία δημιουργίας κάτι νέου, πήραν την απόφαση συνδυασμού του δημοφιλούς van με ένα πλαίσιο από τρένο. Υπεύθυνη για το «έργο» που βλέπετε στις φωτογραφίες, είναι η Martin Beilhack (Rosenheim) και η Waggon and Maschinenbau GmbH Donauworth.

Μέσα σε ένα χρόνο κατασκεύασαν συνολικά 15 κομμάτια. Το όνομα του είναι Klv-20 και για περίπου 20 χρόνια μερικά σαν κι αυτό χρησιμοποιήθηκαν για διάφορες εργασίες επιθεώρησης και επισκευής του σιδηροδρομικού δικτύου. Τη δεκαετία του 1970 παροπλίστηκαν, ενώ το εικονιζόμενο είναι από τα ελάχιστα που βρίσκονται ακόμη σε λειτουργία.

vw bulli c

Εξοπλιζόταν με κινητήρα 28 ίππων και διέθετε έναν υδραυλικό μηχανισμό ανύψωσης και περιστροφής, ώστε ακόμα και ένας άνθρωπος να μπορεί να το σηκώσει και να το γυρίσει πάνω στις ράγες αλλάζοντας κατεύθυνση. Έτσι δεν χρειαζόταν να επιστρέψει στο σημείο εκκίνησης.

Μετά την απόκτησή του από έναν συλλέκτη το 1988, σήμερα το εικονιζόμενο μοντέλο είναι μέρος της συλλογής της Volkswagen Commercial Vehicles Oldtimer στο Ανόβερο. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα βρεθείτε στην περιοχή, μην ξαφνιαστείτε εάν δείτε κάποιο Τ1 να διασχίζει τις ράγες τρένου!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ