Ψηφιακή απεικόνιση της σύγχρονης και φυσικά αμιγώς ηλεκτρικής εκδοχής του κλασσικού Volvo 240, αποδεικνύει πως το τετράγωνο σχήμα της σιλουέτας του αμαξώματος, εξακολουθεί να είναι… σέξι.
Η σουηδική εταιρεία φημιζόταν από την εποχή του αρχικού 240 για την ασφάλεια των αυτοκινήτων της, ενώ το κάπως συντηρητικό στυλ στην σχεδίασή τους είχε ένα βασικό πλεονέκτημα, αυτό της πρακτικότητας. Σήμερα, η παράδοση του παρελθόντος θα μπορούσε να συνεχιστεί με το επερχόμενο σεντάν EV ES90, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί το Μάρτιο του 2025.
Όμως πριν συμβεί αυτό, ο καλλιτέχνης Jordan Rubinstein-Towler, επιχειρεί να ενώσει το παλιό με το νέο. Προσπαθεί να ξαναφέρει στη ζωή το ιστορικό 240, ενσωματώνοντας όλη την τεχνολογία αιχμής. Αν και η φίρμα έχει αλλάξει άρδην τη φιλοσοφία των σχημάτων των οχημάτων της, ο συγκεκριμένος σχεδιαστής μας υπενθυμίζει το πιο εμβληματικό ίσως μοντέλο που είχε ποτέ στην γκάμα της.
BUY NOW
Η σειρά 200 παρήχθη από το 1974 έως το 1993 και ήταν ο διάδοχος της επίσης τετράγωνης σειράς 100. Και τα δύο ήταν δημιουργίες του Jan Wilsgaard. Λατρεύτηκαν από μεγάλη μερίδα του κόσμου και θεωρήθηκαν άφθαρτα, κάτι σαν το… κινητό Nokia 3310, που ξεχώριζε για την στιβαρότητα και την χρηστικότητά του.
Το σύγχρονο Volvo 240, προϊόν βέβαια της ηλεκτρονικής τεχνολογίας, ανήκει σαφώς στον 21ο αιώνα όντας μοντέρνο, δυναμικό, αλλά και αεροδυναμικό με εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου, μαύρες κολώνες και φώτα LED.
Στον πραγματικό κόσμο και όχι μόνο σε έναν… φανταστικό, το μεσαίου μεγέθους μοντέλο θα μπορούσε θεωρητικά να βασίζεται στην πλατφόρμα SPA2 της Geely, όπως αυτή που χρησιμοποιεί το SUV EX90 και να έχει μπαταρία 111 kWh με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ιπποδύναμης 517 ίππων.